Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, April 6, 2011

You Create Your Own God.


                 Kalau semua orang dalam dunia ni pakat-pakat buat peraturan sendiri kita juga yang akan menjadi konfius.Peraturan mana yang boleh dipercayai dan peraturan mana pula yang benar?Jika peraturan itu dipercayai tidak semestinya ia benar dan begitu juga sebaliknya.

               Tapi tanpa peraturan manusia akan hidup seperti binatang.Yes,in animal's world there is no rule.You just have to get up and do what ever that satisfied you to the very bone.You can steal anything and fuuu*k anybody that you wish to.Simply said,it's a beastly world.Rages,vegan but what's more important is your satisfaction.

             Tanpa peraturan kita tiada apa-apa untuk dipegang.Sekadar menjadi pemanas bangku simpanan.Pada pendapat aku mencipta kebebasan bermakna mencipta peraturan sendiri.That is the same as creating your own god.Kau buat satu dan aku buat satu.Then baru kita boleh duduk di kedai mamak dan bersembang tentang Tuhan yang baru kita cipta.Enough said.



May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

7 comments:

Abang Zam said...

oh..kalau macam tu kite nak ikut Tuhan mana? Tuhan a.k.a rule malaysia sume cam pantek, mana mau follow?

tak puas hati..nak jugak ada tuhan lah

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahaha....kan aku dah cakap buat Tuhan aka rules sendiri then ikutla rules tu...

zieyRa suLLey© said...

hi, jom juin bloglist kite :)
http://zieyrasulley.blogspot.com/2011/04/jom-juin-bloglist-kite.html

Rafi Nilhan said...

binatang memang tade rules.. tapi ade gak die punye raja ek.. hahaa

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Rafi Nilhan:Raja?singa ke?Ouh...it's just a fairy tale.mana2 yg lebih kuat dialah raja...it's as simple as that..no rules...

Rafi Nilhan said...

ade ke aku cakap singa? heheh

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Rafi Nilhan:hahaha.....then?raja sgla binatang kan selalunya singa....

klu binatang len takde raja just ada ketua...
;))

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat