Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, April 3, 2011

Earth Hour Konspirasi Yahudi?WTF eh!



                     Sebelum Membaca:Korang dalam ni merujuk kepada pihak yang terlibat menyebarkan konspirasi ini bukan anda yang membaca.Jangan beremosi.Sekian.Harap maklum.


                        Earth Hour yang aku sokong dikatakan konspirasi Yahudi dan Iluminati Freemason?WTF eh?WTSF is this people?Hanya disebabkan perkahwinan anak Al-Gore pun korang boleh buat cerita macam ni.Dont be stupid.Anak dia nak kahwin dengan sapa korang tak perlu sibuk.And kalau anak dia kahwin dengan Tiger Woods or Justin Bieber,adakah itu merupakan konspirasi sulit Yahudi dan Israel jugak?Konsep Iluminati tiada kena mengena dengan pasangan Al-Gore ni.Pernahkah korang tanya dia tahu tak apa itu Iluminati?Entah-entah dia sendiri tak tahu tapi korang yang terlebih ilmu.

                     Konsep Global Warming dikaitkan dengan Earth Hour sebagai satu penipuan semata-mata.I cannot stop laughing my ass off people.Come on,siapa yang bercakap tu,korang pernah buat kajian ke pasal global warming ni?Pernah pergi jenguk Kutub Utara Kutub Selatan?Or korang just tengok filem Titanic je?Aku pun tengok juga filem Titanic.Best kot.Romantik gila.Dah lebih lapan kali aku ulang.Nak tunggu air cair sampai melimpah ke Malaysia baru nak percaya global warming ke?Eh...mereka yang buat cerita ni tahu ke apa itu global warming?

                    And lastly lilin turut jadi mangsa cerita palsu ni.Kalau kita nyalakan lilin time Earth Hour dikatakan kita dah rosak akidah sebab lilin banyak digunakan dalam upacara keagamaan Kristian.Sekali lagi WTF eh.Aku suka candle-light dinner,is that means yang akidah aku dah rosak?Kalau black out lepas ni kita dah tak boleh nyalakan lilin lagilah nampaknya.But who cares?Aku phobia gelap so aku tetap cari lilin dan nyalakan banyak-banyak sampai penuh rumah.

                   Dahla.Aku taknak cakap banyak.Aku ada appointment dengan Father lepas ni.Aku nak buat confession pasal aku maki-maki dalam entri Earth Hour ni.Pray for me,people.



 May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat