Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Saturday, April 16, 2011

Kau Menang,Aku Kalah.

 
 Pertarungan antara kami 
 belum tamat
 Dia tidak pernah berhenti
 mencoba mengalahkan aku.

 Sejauh mana pun aku lari
 dia akan mengejar
 Hingga sendi kakiku
 tak mampu lagi digerakkan
 Aku kalah,dia menang.

Sekuat manapun aku menahan
dia akan merempuh 
dengan kekuatan segagah laksamana perkasa
Hingga sendi tanganku
tak mampu lagi diangkat
Aku kalah,dia menang.

Sepandai manapun aku bersembunyi
dan berteka -teki
Dia tetap mencari tanpa henti
Hingga aku buntu sendiri
lalu menyerah.
Aku kalah,dia menang.

Setangkas manapun aku cuba mengelak
Dia lebih cekap
Menangkapku sebelum aku mula melawan
Mengunci semua deriaku agar
aku tak bisa bergerak.
Aku kalah lagi,dia menang lagi.

Pertarungan antara kami
masih belum tamat
Dia tidak pernah berhenti
mencoba mengalahkan aku.
Aku juga takkan mengalah
dalam pertarungan ini.

Dia-Sang Maut.


Sarah Sayuri Hartnett.





May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

12 comments:

Abang Zam said...

gila emo kau kali ni..setan memang suka berdamping dengan orang lemah iman..tu pasal kau kena kejar ngn setan

bawak-bawak berdoa, bersolat

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahaha...apa pulak...Sang Maut bukan syaitan dowh...pfttt....

haigo.....aku bukan dikejar setan k

kau akn faham nanti...hahahaa....

Silent said...

kau sakit apa ha?

Abang Zam said...

kau sakit apa ha? even aku tahu jawapan tu tak kan aku dapat

pffftt..habes kau asek cakap pasal maut-maut ni..mencik! mencik!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:hahaha....sakit hati...sakit jiwa....

hospital rumah kedua aku....

nanti kau akan tau jugak...

harap anda bersabor...

thanks....

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:nak mencik jugak la...

aku ckp pasal benda2 yg dekat dgn aku....

takkan aku nak ckp pasal Justina Bieber pulak....

dont worry meh...aku tak mati lg ni...klu da mati aku gitau nnti...

syieda said...

nk nyelit... ^_^

aiyooo...kene kejar setan ke?
nayoooo

Sarah Sayuri Hartnett said...

@syieda:thanks menyelit...

haigo...bukanla...

hehehe ;DD

Encik Amie said...

gila panjang dia punya sabit..nak pi tebaih lalang kat kampong mana kak long? datok kumbaq ka padang hang?

Abang Zam said...

ahahaha...kalau mati jangan lupa bagitahu aku cara kau mati..epic or tak..
okey?

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Encik Amie:itu hanya sabit mainan...toksah dok caya sangat...hahaha...

trima kasih singgah sini no..

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:semestinya epic....

okay nnti aku gtaw...sharing is caring right..

hahaha

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat