Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Friday, May 20, 2011

What Are You Waiting For?


                   Cepatlah.Aku dah penat tunggu ni.Cant you see me?Cant you feel it?

                   Cepat,cepat,cepat.Cepatlah you stupid idiot.Apa yang kau tunggu lagi?Menunggu langit runtuh?Menunggu kucing bertanduk?Atau kau perlukan sedikit motivasi untuk bergerak?

                  Lambatnya.Jarum jam tu pun malas nak bergerak.Angka yang tercatit di kalendar pun tak berubah-ubah.Kenapa semuanya malas nak bergerak ni?Terkena sumpahan kau kah?

                 Cepatlah.Aku dah malas nak tunggu kat sini.Dah jemu tahu.Hampir luak aku.Kenapalah lambat sangat nak buat keputusan?

                 Tolonglah cepat.....what are you waiting for?I almost choke myself to death.

                 Ni tentang masa depan aku.Cepatlah bodoh....pardon me for my rudeness but you are just slow.No,actually too slow.Very slow.Very.

                AKU DAH PENAT TUNGGU KAT SINI LAH!








May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

6 comments:

Sunah Mohammad said...

hurmmmmm...lambat sangat kan?

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Sunah Mohammad:ya,memang tersangat la lambat

*long sigh.....*

Abang Zam said...

selagi takde motivasi atau provokasi selagi tu tak bergerak

aah..tak kisah lah ape pun benda itu

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:aku nk bg provokasi pun tak boleh jugak


haih...pening aku mcm ni..penat menunggu tahu!

Abang Zam said...

buang aje..kesian kau penat menunggu

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:nk buang ke?

dah lma dah aku tngu,klu buang rasa tak berbaloi pulak..

*long sigh*

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat