Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, May 4, 2011

Hug.


                    Termenung lagi di tepi tingkap.Gadis datang.Wajahnya tenang setenang air yang tidak beriak,tidak keruh seperti aku.

                   Aku tenung Gadis.Lama.Gadis senyum tengok aku.

                  "Boleh aku peluk kau?"aku memutuskan untuk bertanya.

                   Gadis angguk.Pantas aku peluk dia erat-erat.Seakan tidak mahu melepaskannya lagi.

                  "Kau tunggu aku?"

                  Aku angguk.

                 "Kenapa?Banyak lagi orang lain yang sudi menawarkan diri untuk memeluk kau?"Gadis bertanya lagi.

                  "Mereka bukan milik aku.Mereka tak bersama aku selama mana kau bersama aku.Mereka mengetahui tapi tak memahami yang aku mahu bukan sekadar satu pelukan."

                 Gadis senyum."Tapi aku faham kan."

                "Sebab tu aku tunggu kau.Biarpun lama."Aku turut senyum.

                 Aku meleraikan pelukan.Lalu duduk berteleku di tepi tingkap semula sambil memandang Gadis.

                 "Temankan aku?"

                  Gadis angguk.

                  "Jangan pergi sampai aku tidur?"

                  Gadis angguk lagi.Dan aku terus berteleku di tepi tingkap.Buang pandang ke luar.Tanpa rasa risau atau ragu-ragu.Sebab aku tahu aku tak berseorangan.Sekurang-kurangnya untuk kali ni.





May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

18 comments:

NuRuL MoHaMaD said...

nk hug gak...
huhu

Abang Zam said...

aku tak kisah sendirian..asal kan aku tahu ade org lain yg sama/lagi teruk dari aku

aku belajar cara menerima bala

eh

Sarah Sayuri Hartnett said...

@nurul mohamad:okay....*hug tightly*

:))

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:ya,aku tahu kau tak kisah.

NuRuL MoHaMaD said...

hehe. . .

thankss. . .

^_^

Sarah Sayuri Hartnett said...

@nurul mohamad:(^^_)/

douitamashite(most welcome)

efyna.pinkladies said...

i miss my hug"mate" hehehe

Sarah Sayuri Hartnett said...

@efyna.pinkladies:ehem ehem....

hehehehe

thanks singgah :DD

FzaIbrahim said...

dah lama aku tak peluk seseorang yg aku gelar jiwa.

haihhh

Sarah Sayuri Hartnett said...

@fza.ibrahim:hehehe..aku slalu mengasingkan jasad dan jiwa supaya aku boleh peluk jiwa bila2 aku mahu

haisyyi...(^^,)

Abang Zam said...

sarah..aku nak peluk kau boleh? :)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahaha...apsal kau tetiba ni?

cuba cer sikit..

Anonymous said...

Blh je kot..kn lily..

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Mr Anon:hahaha...dont jump into conclusion sayang.

think,use ur genius brain

if I were to hug him,what r u goin to do then?tell me..i mean it.

| gad1s s0ypans | said...

heee....
besh entry.....

kese0rang x semestinya k0song auw.....
c(:

Sarah Sayuri Hartnett said...

@gadis soypans::)) yes...

exactly

thnks

Silent said...

you are a great strong girl
i convince that i am right

emotional in ur blog
but out there....
u hide ur pain eah.
o.dah tu je nak cakap

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:im not that great dear..

i felt over and over again,being cut,feel the hurt but i dare not to cry

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat