Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Friday, May 20, 2011

Nightmare.


                    Masuk rumah.Cari orang.

                    Tiada siapa.Kosong.

                     Naik atas dan turun balik.Panggil-panggil nama orang yang aku ingat.Tiada siapa menyahut.

                    Telan air liur yang tersekat.Rasa nak menangis.

                     Then somebody masuk.Dia berdiri kat depan aku.Pandang aku tepat-tepat dan gelak kuat-kuat.Gelak syaitan.Lepas tu dia nak keluar.

                     Aku depa tangan,cuba halang dia tapi dia tepis.Dia tolak aku ke tepi.Kemudian ketawa lagi apabila melihat muka nak menangis aku.Aku merayu supaya dia tidak pergi tapi dia hanya senyum sinis dan keluar tanpa menoleh ke belakang semula.

                  Terduduk di lantai.Aku menangis.Meraung.Melalak.Panggil nama semua orang tapi tiada siapa yang datang.Takut.Tak tahu nak buat apa atau nak ke mana.

                  Tersedar.Melilaukan pandangan cari something yang digelar manusia.Ada.Aku tidak keseorangan.Ambil masa yang agak lama untuk sedar yang aku hanya bermimpi.

                   Tak boleh tidur balik.Terus bangun.

                   Mungkin bukan nightmare sangat.Tapi bagi aku,ianya menakutkan.

                   Nightmare(s).Pernah dapat?








Nota Kaki:Nur Kasih VS Pirate of The Carribean.Jack Sparrow dengan captain kat depan menang.Tapi adik aku nak tengok Nur Kasih.Nak cari orang lain temankan.



May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

8 comments:

Abang Zam said...

abg boleh temankan tengok pirate :)

tak biasa dapat nightmare..tapi selalu dapat wet dream

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:eh kau dah jd abg pulak ka?

yela abg...tp memandangkan abg slalu dpt wet dreams rasanya tak payah temankan Sarah kot...*nada waswas di situ*

Piah Becok said...

woo.. ade gak dapat nightmare. siap berpeluh-peluh bila abngun tido.

terbaru day three : 10 things you hate

✿ gadis biasa ✿ said...

beautifull nightmare(s)...???
huuuu -,-

orlando bloom.!!!!

Abang Zam said...

kalau dalam wayang tak boleh wetdream

abg pasti jaga se elok2 nya
kihkihkih

Sarah Sayuri Hartnett said...

@piah becok:hahahaha

menakutkan betol

thanks singgah :))

Sarah Sayuri Hartnett said...

@gadis biasa:klu sbgai Legolas mau jugak tp sebagai watak dlm Pirate of Carribean takmau la...


hahahaha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@ABang Zam:ada jugak la

klu abg tido nnti lepas habis citer tu akan ada cleaner dtg simbah air mka dapatlah wetdreams...

:DD

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat