Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, May 4, 2011

No Boy,No Cry.


                   No boy,no cry.Yes.No pain,no gain.

                  No feeling,no love.Yes.Nothing.

                  Sebenarnya tiada kaitan dengan kisah percintaan,breakup or menangis pun lagu dan entri ni.

                  Saja nak melompat-lompat dengar lagu ni ketika boring.Ouh,dan jangan risau,lagu ni tiada konsep Iluminati or Freemason or Osama bin Laden.Dengar tanpa was-was.Kecuali TFA sebab dia benci anime dan tahi anime.Tapi aku bukan tahi anime okay.Err...aku suka je.Errr...dahla,bukan korang nak percaya pun apa aku cakap.Bagi cosplayers,kita jumpa nanti kalau ada gathering lagi.Nak cosplay watak Ciel Phantomhive pulak kali ni.Errr...ada sapa-sapa nak jadi Sebastian aku?Hahahaa....pfffttt.Dah,berhenti kutuk aku!


Listen and Download.


No Boy,No Cry by StancePunks.






May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

6 comments:

Abang Zam said...

aku tahu ini schedule post..hahaha

weh..aku seres tak layan anime sebab arrgh! ntah

aku pilih pakai baju doremon kot kalau nak pakai cosplay

hahahahaha...

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahahaha...

tp kau pakai juga baju doraemon...

pffffttt...aku tahula.

NuRuL MoHaMaD said...

no need to cry for boy......

Sarah Sayuri Hartnett said...

@nurul mohamad:errr..lagu ni bukan utk kisah cinta yg tak kesampaian

just for lompat2 mcm beruk..hahahah

jom lompat2...jom

NuRuL MoHaMaD said...

haha. . .

saje je. . .

:))

Sarah Sayuri Hartnett said...

@nurul mohamad:hahaha....tahu.

saje jugak ni.klu sedih2 buleh dgr lagu ni dan menari terkinja-kinja...

disco kat rumah..haha

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat