Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Saturday, May 14, 2011

Langit Itu Sedang Menipu.



Langit itu sedang menipu
dijanjikan hujan yang mampu
meredakan kemarau setahun
tapi yang aku rasa cuma
rintik-rintik air yang tak menyejukkan
tapi sekadar membasahi
dinginnya terasa
namun sejuk itu tidak sampai.

Panas matahari yang diapungkan
tidak mengeringkan baju aku 
yang basah
tapi membakar hati ini
sampai rentung.

Benar,langit itu sedang menipu
kerana tadi
pelangi yang sewajarnya cantik
kaya dengan warna
tampak putih.
Kosong.











May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

8 comments:

Silent said...

aku suka ni

series suka

entah kenapa...
aku dah xde idea nak tulis camni

sejak hati aku kosong.kahkahah

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:hati kau kosong?

tapi aku,julietmu masih mendapat tempat di hati kau bukan?

:))

✿ gadis biasa ✿ said...

langit menipu atau hati yang kosong?

kerana hati kosong mampu membuat segala alam kelam bisu

hati yang selalu menipu.^^

Sarah Sayuri Hartnett said...

@gadis biasa:mungkin juga keduanya

^^

Mohd Amin said...

Langit x mnipu syg
Tp kau yg x ingin mnerima belaian dari hujan yg d curahkn
Kau x ingin mnerima pelukan
Dari cahaya matahari yg d pancarkn
Sbb bagi mu
Hujan dan Matahari itu
Mudah untuk kau bertemu..

^_^

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Mohd Amin:err...actually this has nothing to do with me nor you

this has nothing to do with us..

read it without relating it to anyone

Rafi Nilhan said...

lirik lagu ke nih? hehe

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Rafi Nilhan:hehehe

bukan

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat