Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Thursday, March 31, 2011

Jasmin Slalu Hepi Memang Nak Kena Penyepak.


                          AMARAN: Okay...ni entry yang bukan sahaja membuatkan aku emo tahap gaban tetapi sesapa yang baca juga.SO,sebelum baca sapa-sapa yang ada DARAH TINGGI or SAKIT JANTUNG pastikan anda dah ambil ubat dan yang sihat walafiat macam aku diharap bertenang dan tarik nafas dalam-dalam.Kalau dah tenang,boleh teruskan pembacaan anda.

                     

                        Kiut kan pompuan ni?Tapi jangan menilai perangai seseorang berdasarkan paras rupa beliau.Cuba tengok kat bawah lagi.





                      Yes,macam mana perasaan anda sekarang?Masih boleh mengawal diri or dah mula menghamburkan caci maki tak tentu hala?Kepada yang masih cool macam aku,TAHNIAH aku ucapkan.Kepada yang hangin tu,teruskan pembacaan anda.Tengok kat bawah ni pula ye.





                      Aku nak ucapkan bebanyak trimas kepada si Jasmine Slalu Hepi sebab telah menceriakan hari-hari aku yang suram.Eh,korang jangan salah faham dan serang FB aku pulak lepas ni!Bukan apa,cuma sampai sekarang aku gelak tak habis lagi setelah baca semua komen-komen kat FB dia.Popular tau dia ni.Even Hanis Zalikha or Yuna post something kat wall diorang tak tentu lagi boleh dapat komen sebanyak Jasmine ni.Try tengok jumlah komen yang dia dapat setiap kali dia post status.Dahsyat kan?

                  Korang tak perlu nak pergi add dia sebagai friend then maki-maki dia jugak.Jasmine ni sakit korang tahu.Itulah....korang semua tak tahu.Penyakit mental memang susah diubati.Try pergi jenguk kat Hospital Tampoi or Tanjung Rambutan.Tak perlu susahkan diri cuma ni aku kasi link kat korang.Jasmine Yang Tak Hepi Slalu .Boleh pergi hack,spam or report profile dia.

                Kita orang Islam jangan bersikap kasar terhadap penganut agama lain.Diorang sesat tak jumpa jalan keluar.Bayangkan korang kat dalam jamban yang sempit dan busuk.Macam mana korang rasa?Maybe macam tu jugak si Jasmine ni rasa.Or maybe ni just a fake profile guna gambar pompuan tu.Siapa tahu?Siapa kita untuk menilai dan menghukum orang lain? 

               Sebagai Muslim even kalau korang sucks dalam agama macam aku,kita tetap kena jaga adab sopan dalam percakapan.So,apa yang kita nak buat,kita buat senyap-senyap sudah jadi orang takkan kutuk Islam lagi.Spam diam-diam,hack diam-diam,bako diam-diam...eh....Bako tu takde kena mengena.

               Aku emo dalam hal-hal lain tapi bukan dalam hal sebegini.Bukan sebab aku tak sayangkan Islam.Even aku tak tau banyak pasal agama aku ingat ada sebuah hadis yang memetik apa yang perlu kita lakukan jika orang kafir buat macam Jasmine ni.Tak perlu balas or caci maki dia,tapi menurut Nabi Muhammad PBUH(Peace Be Upon Him) katakanlah ,"Salam Sejahtera Ke Atas Kamu."or "Semoga Tuhan Merahmati Kamu."

                Even dalam Bible ada tulis jangan kutuk tapi kalau nak bertindak,bertindaklah segera.Biar aku petik sikit dari kitab Bible supaya korang tak fikir aku jahil sangat.
‎~Let us not love with words or tongue but with actions and in truth~
John 3:18
            
                SO akhir kata kepada Jasmine sekiranya beliau membaca belog aku ni,Fuuu*k You,You Fuuu*king Bitch!!!Opss....sorii..sori,sori...Jasmine,May Peace Be Upon You.ANd to all my beloved readers and followers:

May Peace Be Upon Us.

Nota Kaki:Aku rasa si Jasmine Slalu Hepi ni jadi macam ni sebab dia termakan banyak sangat Holy Water masa Father nak baptiskan dia dulu.Father cakap 18mL tapi dia amik 80mL.See...people.Pengajarannya,dengar cakap orang tua-tua.

Live,Laugh,Die Emotionally!

17 comments:

Abang Zam said...

ahahaha..aku tak tengok pun fb die..tapi kalau dapat kekah die pun sedap!

ahaha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:thanks baca...sesungguhnya jauhilah zina...tapi klu nak kekah si Jasmine jgn lupa MMS aku video tu nanti.

norzillawatie binti zahidin said...

ape kekah2 ni.xbaikla.saba ye. i da folo u.do hit me back!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@norzillawatie:yes...diharap bersabo...abang Zam,dengar tu..

efujy said...

mmg nk kne penampau minah ni...

Sarah Sayuri Hartnett said...

@eyn:yupp...kita bako umah dia..eh jgn...kita bako dia...~~Lalalala~~

Abang Zam said...

weh..hot kot..paha ayam tu..
hahaha..

tapi sumpah beliau ffukc

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:thanks komen sekali lg...

yepp...beliau memang fuuu***k!!!

drumstick tu...

silent said...

wau!

saje nak femes cepat....

FaKArePa!n said...

orang macam ni patut lemapr dalam kolam indah water je.. habis citer,, haha.. memang mulut bau taik btol minah ni..

Jom baca,,
April Fool Dari Perspektif Barat

cik blink blink said...

klu nak sepak dia....ajak saya sekali ok....

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:hahaha...tula pasal..kesian dia kot...hahahaha

@FakaRePein:yess...maybe dia saket jiwa...kita hantar je ke Hospital Tampoi ke asylum ke...then baru lmpar dlm indah water..

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Cik Blink Blink:Insyaallah..akan diusahakan secepat mungkin..thanks singgah...;)

silent said...

tp aku rasa orang-orang yang komen tu lagi menunjukkan ketidaksopanan orang islam ah
nyata-nyata ah dia tu kristian kan........

kita lagi nak menunjukkan keburukan sikap pengikut muhammad.haish.....

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:tu xdpt nak dinafikan lg...tgok Jasmine tu cool jer even org maki melambak-lambak...tp serius tergezut tgok dia dpa 12 ribu lebih komen....popular kot..

Abang Zam said...

ouh! kali ke-3! damn!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:thanks...aku tunggu utk kali ke-4 pulak...lalalala~~~

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat