Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Thursday, March 10, 2011

Sudah Masuk Kali Ke-Lapan


 Kali Ke-Lapan...

                     Yeah....kali ini sudah masuk kali ke-8 blog aku berubah wajah.Aku pun tak tahu kenapa aku asyik tak puas hati dengan penampilan blog aku dan akibatnya terpaksa berulang kali menukar serta memake-upknnya.Selepas 2 hari mengedit dan menjelajah seluruh pelusuk google akhirnya aku dapat satu bentuk yang bolehlah...sedap gak mata memandang.Aku harap inilah kali terakhir blog aku bertukar coz aku pun dah fedup nak explore makcik google.Melainkan ada komplen dari korang atau readers,aku rasa aku akan stick dengan template ni je.Even honestly,aku membenci pink dan girlish style.Tapi nilah yang paling simple yang aku rasa sesuai.Yeeahh...aku taknak ubah lagi coz aku dah penat even ada defect sikit...still..arhhh WATEver...

Aku dah penat.


Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat