Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Friday, March 11, 2011

Erkkk...alEYa FaTeha k?


Aleya Follow Aku? 


                    Hari ni seperti biasa aku singgah di blog sendiri dan 1st thing yang aku tengok adalah jumlah followers aku yang bilangannya amat menakjubkan itu.Yesss...Dan tetiba mata aku terpandang sorang follower baru.Aku baca nama dia 8-9 kali(nama sebenar dan gelaran terhormat beliau dirahsiakan).Aleya Fateha?EH...eh...Eh?Kenapa?Kenapa beliau sudi mencemar duli untuk menyinggah lalu mengikuti blog aku?Whoooaaa...aku rasa amat terharu sekali!

               Yeah....tapi seperti biasa jugak ada rasa cuak di sebalik rasa gmbira itu.Why?Sebab tak boleh la aku nak buat entry kutuk dia..Hahaha.Aiseyman...Aleya,err buleh kan aku buat entry pasal ko?Buleh la....gedik plak aku!Di bawah ni pics beliau yang aku cilok tanpa daulat beliau terlebih dulu tapi aku yakin beliau takkan mengamuk ala Hulk disebabkan perkara sebegini.Well,,,lagipun kami sesama orang kaya yang humble,kn Aleya?

Sewaktu beliau mencemar duli melawat kampus uitm.
              

               Hey...bercakap pasal Aleya ni,terasa macam sebijik batu besar menghempap kepalaku.Aku pasti yang birthday beliau akan menjelang dan aku juga macam sure yang aku akan terlupa nak wish birthday ke beliau.Hal ini kurang memalukan dari peristiwa Justina Bieber tunjukkan tanda "FUCK" dengan middle fingernya selepas gurlnya,Selena Gomez diserang sekumpulan peminatnya.SO....Happy Birthday(aku tahu aku gedik coz wish birthday beliau lebih awal 4 hari).Dengan ini pastinya aku sudah menjadi orang terawal yang wish beliau...lebih awal dari Mr.Saiful ke?Yang ini kena tanya beliau sendiri...

Kat mana ni?Aku rasa masa kat Duke Oliver Palace di Dukistan ni...Dahsyat

 ............................................................................
Nota kaki:Seandainya entry ni menyakitkan hati beliau dan yg sewaktu dengannya...wait..really..should I care?XDD

Live,Laugh,Die Emotionally!

2 comments:

alEya fatEhA said...

wahahaha.bgga ak ko wt entry sal ak.
ermm.ble ko da wish bufdey ak 2,, ko mmg knfem kne bg adiah.hahaha.
mishh ue laa.even ak xtaw ap yg sbnr nye yg blaku.huhuhu
btw ak arap ko x gtaw sape2 sal entry ak.mne laa taw kot2 ad yg bmnat nk taw kn.*ala2 pasan g2.haha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@ alEya fatEhA:entry ni la hadiah ekau...terharu x?hehehehe....yeah jgn worry aku tak bgtaw sspe cuma hebohkan je ckit2...
apo yg berlaku biarla rasia...hehehe (^_^)

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat