Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Tuesday, March 29, 2011

Jangan Terus Menghukum.

    
Hidup ini gelap.



   Dan sunyi.
  
   Sepi.

      Everything is black.Pitch black.

      Between me and the air,there's darkness.

      And in between us,there's nothing.

      Not even a single particle of prayers.

    Therefore,I cant find my way back.

   Semua orang hanya pandai nasihat,pandai cakap,pandai kutuk tapi tiada siapa yang mahu hulurkan tangan untuk tolong.

   Damn.Now,everything is too late.



Live,Laugh,Die Emotionally!

8 comments:

Abang Zam said...

emo sial entry nih.gila

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahahaha.....~~lalalala~~

Silent said...

betol ah...]

pandai menghukum tapi tak pandai cari faktor.hulur tangan bantu...kan.

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:yes...glad that somebody agree with me at last.;))

:::: Amani :::: said...

tu la,org mmg pndai tuding jari je.tp xde pulak yg nak fhm n kaji kenape org tu mcm tu.nk tolong jauh skali la.

hehe sbb nye hati diorang kate "aku punya mslh sape nk tolong?"

smpai bile la x habes..haha

nice blog !

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Amani:tengs baca...

Abang Zam said...

ooo..orang lain kau 'thangs' terima kasih bagai eh

cis..tacing gila!

tak kira! aku 1st komen tu..ggrrrr
aku emo kang

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:yela..yela...thanks(x iklas) bebanyak jugak...jadila org first selalu baca.kekalkan status anda.

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat