Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Thursday, March 31, 2011

Aku Benci Buat Roti Bakar.


                        Aku suka roti bakar.Tapi aku benci time nak bakar roti tu.Sebab setiap kali nak bakar roti,aku terpaksa mengambil risiko tinggi.Membakar roti boleh menyebabkan aku sakit jantung.Ini berlaku setiap kali aku buat roti bakar.

                     Mula-mula keluarkan toaster then amik sebungkus roti putih Gardenia.Aku akan makan roti jenama ni je.Aku tak makan roti High 5 keluaran Silver Bird sebab roti tu keras sikit berbanding roti Gardenia.Dan aku tak kisah kalau orang cakap aku berlagak dan cerewet sebab bukan mereka yang nak makan tapi aku.

                   Kemudian masukkan roti dalam toaster.Pilih berapa kadar kehangusan roti tu yang korang nak.Aku suka roti bakar yang putih.Maknanya roti tu dibakar but still putih because bakar sekejap.Aku cuma nak rasa kepanasan roti tu saja bukan makan roti yang dah hangus.



                  Lepas tu,aku tunggu.Waiting dan waiting dengan pinggan kat tangan tapi roti tu tak muncul-muncul jugak.Mula rasa bored.Dalam otak aku dah ready ,"Aku dah prepare.Roti tu akan muncul bila-bila masa saja dari sekarang dan aku takkan terkejut."

                Tingggg!!!Roti muncul tiba-tiba.OMFG....(maksudnya tak dapat aku terangkan di sini.)

          Fuuuu*k!Damn bread,ia membuatkan aku sakit jantung.Tapi kat rumah aku tak sebut fuuu*k sebab ia kemungkinan besar akan membuatkan mak aku sakit jantung pulak so aku kata pig.Ianya lebih afdal.

         So,aku cuba kurangkan membakar roti dan makan roti Gardenia begitu sahaja.Lagipun tagline Gardenia ialah "Enak Dimakan Begitu Saja!"



 May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

19 comments:

tiafazunia said...

even da tau dye nk keluar mesti tekejut jugak kan ? HAHA!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Tia:yupp...mencik!mencik! mencik!(trpengaruh dengan abang Zam)....

silent said...

kahkah.............
arteri kau tersumbat kot.
masuk dalam microwave je x boleh?

Sunah Sakura said...

hahaha~ sebab terkejut ye??? :p

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:insyallah akan cuba dipraktikkan di masa depan...

@Sunah Mohammad:Yes...tergezzut beroks I taw...=_=I I I I

regreatnosoul said...

I also love gardenia,rasa dia lembut and berlemakk...baguslah you, siap tunjuk gambar roti tu,,,siap ada time and kadar kehangusan roti lagi tu...
i dah follow you tau.weee

Sarah Sayuri Hartnett said...

@regreatnosoul:yeea....Gardenia memang faveret I!thanks coz follow...~~~weee~~~~~~

mizan said...

lama xmakan roti ni.

solomolo said...

paling suke roti bakar yang garing sket... lepas tue cicah plak ngan milo aos sejuk...pergh...



jom sertai 5 blog paling kerap dilawati 2011...

entry terbaru >
http://solomolo.blogspot.com/2011/03/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Amie:lama xmkn?apesal?mencik nk bako gak ke?o_O?

@solo molo:ehhh...errr...yer..

Rin Pinky said...

Kita bako..bakor je.. hek3

shamyheart said...

wah, sedap tu.. suka makan roti yg lembut jugak.. suka panaskan roti jer, tak suka yg dah keras kejung..

roti gardenia, lembut dan sedap makan kosong pun. boleh ratah

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Rin Chan:Jom bako ramai2...

@Sha:sedap tapi berbahaya lagi berisiko tinggi...muahahaha;))

Abang Zam said...

babi! ramai pulak orang komen entry kau ni

aarrgh!! emo siak!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:thanks coz ko komen jugak....syg kau lebih la mcm ni...hahahahaha

Nurfazilah Cipa said...

sdpnye nutella:)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Nurfazilah:tau takpe...huisyy...

kentang said...

hahaha..
roti bakar pon bleh jadi cte best..

Sarah Sayuri Hartnett said...

@kentang:hehehe...tulis sebab just teringat roti bakar dan kejutannya....

thanks for reading..;DD

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat