Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, March 27, 2011

Kalau Aku Tak Follow Korang Tak Bermaksud Aku Benci Korang

                    
                     Yeahh....tajuk tu dah menjelaskan segala-galanya.Semenjak dua menjak aku semakin femes ni aku terasa seperti ingin menaiki lif ke tingkat atas KB Mall lalu menjerit,"Lihatlah Dunia!" Aku bukan nak bunuh diri sepertimana yang korang harapkan.Maaf.Aku masih mahu hidup.Even hidup aku sucks tapi ini hidup aku bukan hidup korang.



                    Semakin ramai yang tanpa segan silu memasuki list people-most-wanted aku even tanpa saranan dari abang Ben Ashaari.Trimas untuk itu.Trimas itu singkatan untuk terima kasih bagi yang tidak tahu.Bagi mereka yang tak puas hati dengan ucapan singkat ini,aku ucapkan Arigatou Gozaimasu yang membawa erti terima kasih banyak-banyak.Tolong jangan sebut Gozaimasu yer...Gozaimas saja even ianya dieja Gozaimasu.

               Dan aku tahu dan aku yakin yakni ramai juga yang menyuruh atau mengharapkan aku meMollow diorang balik.Tapi mesti ramai jugak yang berkecil hati bila aku buat-buat tak nampak je mesej diorang.Aku bukan tak nampak.Aku perasan dan aku baca semua mesej dan komen korang.(Dlm fikiran readers)...dah tu apsal kau tak follow,huh!

             Aku bukan taknak follow dan berkasih sayang dengan lebih rapat dengan korang semua tapi aku ni seorang perfectionist,cerewet,memilih,tidak peduli dan lebih dari itu seorang yang sick.I'm not only a sick writer but also a sick readers so i'm only gonna read blogs that can make me feel more sick than ever.Belog korang kebanyakannya bersifat ceria lagi mesra readers so sebab tu aku dengan berat hati tidak meMollownya.

                 Kalau aku tak follow korang jangan rasa rendah diri dan cuba bunuh diri sebab belog korang bukan tak bagus tapi cuma tak cukup sick. Aku tak harap korang memahami aku tapi aku harap korang faham kenapa aku tidak menjalinkan hubungan dengan belog korang.

                  But still,I appreciate you,my dear followers and my dear readers more than my codein and more than ever.Sebab tu aku akan cuba visit balik sape-sape yang visit belog aku and tinggalkan jejak korang kat Kotak Jerit.Dan juga yang mengomen serta tak lupa followers aku.Aku lebih kepada seorang silent readers and silent visitors,so kadang-kadang aku visit then blah macam tu je tanpa tinggalkan jejak.Korang tak suka ke?Aku tak peduli semua itu.Itu saja aku nak bagitau korang.Dah.Bubye.

gambar penghargaan


 May Peace Be Upon Us.                  


Live,Laugh,Die Emotionally!

12 comments:

Abang Zam said...

weh..aku tak kisah pun kau usya belog aku ke tidak..tak kisah weh

ok..belog ni suam-suam je

ahahah!

LovelyMe said...

aku pun suka jadi silent reader jer. tapi untuk blog kau susah sket nak jadi s.r. neh. buktinye komen neh.hahaha!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:trimas atas pemahaman anda.
Lepas ni klu ada kes bunuh diri lg kat KB Mall,aku tak amik tahu.
Ahahahah.....

Sarah Sayuri Hartnett said...

@irahehe:utk kau aku bagi chance, takpe...

Abang Zam said...

ahaha..weh, bersepah belog buat berita pasal kes bunuh diri tu..tapi aku tak buat pun

takkan semua belog nak buat berita pasal bende sama..cam pantek weh

haha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:eh yeker?ntahla tak tahu pasal tak singgah ke belog anda lg.
aku tak mksudkan org lain yg bunuh diri.baca balik byk kali komen aku dan kau akan faham.klu tak faham gak,sori to the wind.

bact. said...

lu punya bajet macam sial je





















kah kah kah!!~

Sarah Sayuri Hartnett said...

@bact:asalkan bukan aku yg macam sial suda...~~lalalala~~trimas sudi baca.

Encik Amman said...

haha.. tak mengapa jika tak follow. saya tidak memaksa :D hehe.. follow jika sudi ok. :)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Encik Amman:thangs memahami encik amman...barulah terasa amman hati saya...
;))

wan_cikgumuzik said...

hahahahaa... kelakar kan entri nihh?? mcm2 bloger punya perangai... yg mcm nihh pon ada... unik2.. follow kerr x folllow kerr xde hal... yg penting bila kamu dah masuk singgah ke blog aku, ianya dh menambah satu hit ke blog aku.. kira ok laa tuu.. hit yg lebih penting dari follower kann.. hahaha.. ada aku kisah??? iisshhkkk..!!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@wan_cikgumuzik:hehehe...thangs kerna memahami....thanks juga kerna sudi singgah sini...

:DD

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat