Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, March 27, 2011

Review Balik Untuk Mereka Yang Mereview Belog Aku

 
                          Sebelum aku mulakan mukadimah aku ingin menegaskan di sini yang aku tidak pernah memaksa,menjentik atau merasuah mereka ini untuk mereview belog aku.Ini semua dibuat atas kerelaan hati sendiri dan bukan paksaan.Di bawah ni review dari belog ENCIK XY:



                       Dalam belog beliau korang boleh jumpa semua yang korang tak pernah jumpa sepanjang hayat korang yang merugikan kat dunia ni.Apa saja boleh jumpa di belog.apa.saja.jadi milik beliau.Faham...

          Kat bawah ni pulak review dari CIK XX.Aku belum sempat menjelajah sepenuhnya lagi belog beliau tapi aku yakin belog beliau juga best sebab teman tapi jauh aku iaitu Mr.K telah menjadi pengikut setia belog beliau.


          
                 Review ini bukan tanda terima kasih aku kepada diorang cuma sekadar ingin melepaskan batuk di tangga.Dan sekadar satu alasan untuk korang menghabiskan masa di belog aku untuk membaca entry ini.Aku bukannya manusia yang tak tahu diuntung,aku dah ucapkan penghargaan kat belog diorang awal-awal lagi.SO...peh-lish jangan tambah dosa dengan mengutuk aku.Dah.

May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

4 comments:

LovelyMe said...

hahahahaha..weyh, kalau kau tak buat hape2 pun aku tak kesah langsung. bukan kau pakse aku pun tuk buat review pasal blog kau tu.

blog aku tak best pun. mr.k follow blog aku mebi sebab dia tu kawan aku. bukan sebab blog aku best pun.haha..

btw, ade sorang lagi yang buat review pasal blog kauu..mungkin kau tak pasan dia. sini -> http://nurulmohamad.blogspot.com/2011/03/yes-blog-ini-sangat-best.html

Abang Zam said...

kalau aku buat kau pun review belog aku k? eh..tanak la

ok la..bye

Sarah Sayuri Hartnett said...

@irahehe:yes...kan aku dah tulis aku tak pernah memaksa,menjentik or merasuah korang utk review.Aku buat atas sebab hendak menghabiskan masa lapang yg lapang...ehh gurau.AKu iklas.Diulangi..aku buat secara iklas.Dah.Thanks.

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:eh....ni mesti ada something wrong ni.Aku nak terjah belog ko.lalalala~~~

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat