Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, March 2, 2011

Oscar 2011




83th Academy Awards


                   Seperti yang korang tahu atau tak tahu atau sengaja buat-buat tak tau,Oscar yang baru je berlangsung baru-baru ni telah menobatkan King’s Speech sebagai the best-pictures manakala Natalie Portman menepati ramalan ramai dengan merangkul Anugerah Pelakon Wanita Terbaik/Best Actress melalui filem Black Swan.Teringin nak tengok filem tu yang khabarnya best giler!

                   And tentu sekali aku telah mendapat jemputan super red carpet untuk event ni.Memandangkan kami baru je pindah ke sini,daddy cakap tak payah pergi coz tahun depan ada lagi.Aku pun…dengan humblenya ikut je.Lagipun kalau setiap tahun asyik nak menempek kat situ,boring doe.Asyik jumpa orang yang sama saja and terpaksa lari dari paparazzi and artis2 semua.Tak kuasa…Lebih baik aku buat kerja-kerja amal kat Malaysia je,ye tak?

                   Walaupun tak pergi,ada la beberapa makhluk Tuhan ni yang sibuk jugak nak call aku bertanya dan tak kurang pulak yang minta aku jadi partner diorang kat red carpet. Hissyi…apa ni?!Untuk tak mengaibkan diorang yang semuanya hot and popular,aku rahsiakan nama-nama mereka.Yeah…dan even agak kecewa tak dapat melaram seperti tahun-tahun lepas,aku diemailkan pics yang diambik semasa red carpet dan jugak Vanity Fair Party malam itu.Boleh jugak kutuk sape-sape yang nak melaram tapi fail tu.

Ni masa kat red carpet…


Pengacara majlis,Anne Hathway.Superb dressing dia...


Saje nak bandingkan purple tu.




yg sebelah kanan ni bakal Spiderman masa depan




Justin Timberlake...ewww!




Tumpukan kat Penelope Cruz tu kerna dia baru bulan lepas lahirkan baby baru.


Hillary Swank lagi & Reese Witherspoon


Cate Blanchett


See..Reese Witherspoon kak angkatku yg sporting.Selambe gedekk je beliau pakai baju sama ke party...


Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat