Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, March 20, 2011

Kenapa Aku Suka Letak Gambar Besar Gedahak Kat Blog

Kepada Yang Bertanya or Tak Puas Hati

                      Yeah...aku bukan apa sebenarnya..Aku ni rabun sikit so sebab tu aku letak pics besar-besar.Senang nak nengok.Kalau pic kecik tu jenuh pulak aku duk merenung skrin lappy.Lagipun aku memang tak puas hati tengok gambar kecik-kecik ni.Kalau boleh nak saiz A1 cap ayam punya.Lagi besar,lagi besh...Kalau gambar ngeri tu,konfirm aku nak besarkan semahunya.Yeah...aku tahu aku sedikit noty.So what?

oppsss...ngeri tak?Padan muka korang.muahahahah...



                      In addition korang tak perlu susahkan diri korang yang sedia maklum lazy bone tu untuk kelik nak tengok pic tu.Baik tak aku?Susah nak cari pemilik belog yang baik hati lagi mengutamakan pembacanya macam aku kan?Contohnya cam gambor kat atas.Korang ada terasa nak kelik untuk besarkan lagi ke...Yeah..dengan ini aku tutup kaunter soalan dan kutukan.

                      Memandangkan hari ni hari minggu,aku pula dah dapat penyakit batuks oleh itu aku nak minum 18mL codein dan tidur sepanjang petang dan mungkin juga malam pun tak bangun.So,jangan cari aku kalau rumah korang terbakar.Pandai-pandailah...






Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat