Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Monday, March 28, 2011

About Bertemu Di Stesen Keretapi.


                  Kalau korang perasan ini adalah cerpen kedua yang aku taip selepas Bintang Berkilauan Di Bulan Mac.Itupun kalau korang perasan.Sebab aku rasa takde sapa yang nak baca cerpen boring yang aku taip ni.Even begitu aku nak cakap jugak tentang kesusahan menulis balik cerita ni.

                Sebab cerita ni digambarkan menerusi pandangan kedua-dua watak,aku terpaksa asingkan watak Cikgu Inazawa dan Kiyosu Waka.Kalau aku tulis dari pandangan Kiyosu Waka je,memang ada banyak benda yang tertinggal dan mungkin readers takkan faham.Proses nak tulis cerita ni memang torturing(menyeksakan) sebab bila dah habis tulis pasal Kiyosu Waka aku terpaksa ulang balik dari start untuk watak Cikgu Inazawa pulak.It's quite unbearable.Susah untuk jadi lelaki dan perempuan pada masa yang sama.Kadang-kadang aku pun tak tahu aku dalam watak siapa time menulis.

              Dan semua cerita yang aku taip aku tulis dahulu sebelum taip.Maknanya aku dah buat 3 kerja in a same time.Aku tulis,then baca balik then type sambil ubah apa yang patut.Korang tak perlu rasa yang aku ni amazing sebab aku sendiri rasa aku ni amazing. 

             Dan aku benci menaip sebab tu ambil masa agak lama untuk post semua cerita ni kat dalam belog.Cerita tu dah lama habis ditulis tapi aku malas nak gerakkan jari jemari mulus aku untuk typing.And ada berlambak-lambak lagi cerita yang aku dah tulis tapi malas nak taip and publish sebab aku rasa takde orang berminat tapi itu bukan alasan utamanya.Kalau aku nak post,still aku akan post even takde orang berminat nak baca.Aku tak kesah.Korang ada kesah?

              Bertemu Di Stesen Keretapi ni quite an interesting story.Aku puji cerita sendiri sebab takde sapa nak puji.Yeah....cerita ni menarik bukan sebab aku yang tulis tapi because of the story itself.Cikgu Inazawa watak yang menarik dan aku juga harap dapat cikgu macam dia even zaman sekolah aku dah lepas.Aku tak suka lagu Awan Nano nyanyian Hafiz even ini takde kena mengena dengan tajuk entry.Dan aku perasan yang Justina Bieber dah menyerang iklan kat belog aku sejak semalam. 

             Aku benci iklan tu tapi terpaksa tengok sebab dah tertempek kat belog.Kalau Digi bagi free tiket concert dan support semua perbelanjaan aku pun sumpah aku tak pergi ke konsert pompuan lelaki tu.Tapi aku bukan pelanggan Digi,so that's that.Goodbye.



 Nota Kaki:Bintang Berkilauan Di Bulan Mac,Bertemu Di Stesen Keretapi dan akan datang Cerita Buatmu adalah 3 buah cerpen berbeza yang dikumpulkan dalam satu komik bertajuk Cerita Buatmu.So dont get confused.Dan Cerita Buatmu adalah cerpen paling susah nak tulis balik so sebab tu aku tak tulis lagi.Itu saja.Sekian.

 May Peace Be Upon Us.


Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat