Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Saturday, March 5, 2011

Backstabber Friends!

.......wtf.....


                   Backstabers…!!!Sungguh aku tak sangka kengkawan aku…Sungguh aku tak sangka yang mereka akan mengkhianati aku sebegini.Kaum sejenis aku plak tu.Aduyai…Kenapa?Mengapa?

                   Rasanya tak perlu lagi soalan itu ditanya dan tak perlu lagi diorang terhegeh-hegeh nak memberi explanation even explanation letters pun aku dah tak terima.Kenapa buat aku camnie?Tikam2 belakang semua…Well istilah backstabber bukan bermaksud your friends bawak pisau sorang satu and bergilir-gilir tikam anda.Pengkhianatan juga bole dikategorikan dalam backstabbing.Dan pengkhianatan inilah yang aku nak cakapkan kat sini.

                   Aku memang sayang diorang semua sebagai kawan tapi bila diorang dah jadik macam nie…terpaksalah aku sit back and fikir balik.

                   Why?Why haven’t you told me so?Kenapa korang semua bertukar jadik lessbo….wargghh.See…what you people had done.Now aku terpaksa fikir 18kali sebelum mendekati korang.Argghhh…damn.This is why I hate Justina Bieber!!

damn you.....




Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat