Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, March 27, 2011

Semua Omputeh Rasa Hidup Diorang Sucks Ke?Kita pula?

Bersyukurlah Dilahirkan Sebagai Islam

              Frankly,honestly....aku memang malas nak berceloteh pasal agama-agama ni.Aku bukan ustazah.Aku sucks dalam agama.But,ada something yang happened hari ni sekaligus membuatkan aku rasa aku patut tulis sepatah dua kata untuk pengetahuan korang,my dear readers.

           Pagi tadi aku terjumpa sekor...sori sorang mamat omputeh ni yang bertanyakan something di wall FB beliau.Aku pun suka suki pergi komen kat wall beliau tanpa sebarang harapan beliau akan mengomen balik.Kenape ye?Oh...maybe sebab aku guna nama Sarah Sayuri Hartnett kot ?lalalala...

         Mula-mula komen-komen pasal movie je sebab mamat ni suka movie aliens.Tuptup ntah cmne terkeluar pulak Charles Darwin habis sumua.Baca sendiri perbualan bisu kami kat bawah ni:











                       So and so....Apa pendapat korang?Sori kalau ada ayat beliau yang korang tak faham.Aku perasan yang omputeh memang suka taip panjang-panjang kalau nak beremosi and luahkan perasaan diorang.Kebanyakan omputeh pun tak percaya dengan teori merepek-repek bangsa diorang sendiri.So,why should us?

               Okay fine...aku mengaku yang aku pun terpengaruh dengan budaya Barat ni sikit-sikit.Aku suka tengok filem-filem diorang yang besh dan epic berbanding filem Malaysia yang kebanyakannya...Hampeh.Aku suka diorang punya freestyle life.Tapi aku taklah mencapai tahap mamat tu lagi yang rasa hidup dan orang kat sana sucks.Aku tak rasa hidup kat Malaysia sucks lebih-lebih lagi hidup aku.Aku ada bekalan codein,chloropheniramine,zantac dan seumpamanya yang mencukupi.Korang pulak?

          Please dun mind my grammar because my English sucks.Korang tak penah try ke komen-komen kat wall omputeh ni.Takut diorang gelakkan grammar korang?Jangan risau pasal tu,diorang sumua tak kesah pun kalau korang salah taip is/are atau he/she.Sebab diorang ni percaya pada kebebasan bersuara even your grammatical error is sucking damn.So,go ahead komen-komen.

         Kalau korang rasa tak yakin sangat boleh try Add Sarah Sayuri Hartnett kat FB sebagai permulaan.(Dalam Fikiran Readers)....fuuu***k!Sempat lagi nak promote diri plak.Okay,tanak add sudah.

 May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

2 comments:

Abang Zam said...

aku punya english damn terrible..kau ajar la boleh?

haha..aku pernah komen2 ngn minah salleh..aku punya grammar sucks & ejaan aku pun sucks..finally dia tak faham!

kahkahkah

u have a good english..ok tak ayat aku?

fuck

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:itu memang fuck....hahahah...u have a good english>>>tak okay.English bukan benda dan kau tak boleh have(miliki) it.dah...aku taleh komen banyak2 kat sini.Nanti aku buat kelas berbayar@add je aku kat FB tp belum tentu aku APP.gudluck...By the way..english aku pun sucks sebab aku sucks.

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat