Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Friday, March 18, 2011

Aku dah Tak Boleh Cakap Lagi

                      Yeahh....aku bukan bisu cuma sakit tekak sudah melanda aku.Inilah padahnya bila aku terlampau banyak ketawakan adik aku,Moin yang suaranya dah ala-ala El-Tigre.Sekarang pun cuaca tak menentu,panas and lembap silih berganti.SO,memang senang nak dapat demam and sakit tekak ni.Kepada korang yang sedang membaca nie,bersyukurlah kalau suara korang masih okay.Kalau tak...no komen.Untuk mengelakkan perkara yang tidak diingini sebegini terjadi,banyakkan minum air kosong dan elak berpanas atau berhujan terlampau lama.

                    Semalam akibat terlampau ghairah nak hilangkan sakit tekak,aku dah telan Dequidin 7 biji dan Panadol 4 biji...Yeah dan korang tak perlu risau.See...aku masih hidup,people...Cuma suara je dah hilang tapi still aku bole bercakap even orang tak faham dan aku kena ulang dalam 15 kali jugak.Apapun,nasib baik untuk berblog ni tak memerlukan suara,kalau tak memang aku akan mengundurkan diri selama seminggu.I'm glad coz I can still type here..Prayers for Japan and for me too,people.Ganbatte kudasai!




Live,Laugh,Die Emotionally!

2 comments:

Unknown said...

sabar yer...ini juga ujian...byk2 minum air mineral..:)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@aIsyah:tenkiu...akan diusahakan..(^_^)V

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat