Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, March 20, 2011

Aku Tahu Aku Salah

                 Yeahhh....beberapa hari lepas aku dah cakap yang aku letih asik menukar template belog je.But,But....aku tukar lagi hari ni.Tu pun kalau korang rajin jenguk sini mungkin korang perasan.Rasanya takde sapa heran pun.Eh...apasal tetiba mood emo plak.Hahahah.... m(_ _)m....bow very low Japanese style sambil mintak maaf kalau dah peningkan readers.

              Actually aku bukan saja-saja gila pig nak tukar sana sini.Penat doe..banyak yang nak kena modified,aku pun tak hingin.Huishhh,jap nak sapu peluh dingin yang menitis.Ini disebabkan aku rasa sakit mata bila baca tulisan sendiri.Korang tak rasa pape k?Hehh...ni mesti korang tak baca kan.Kantoi...=_= ...Takpelah,even korang tanak baca aku taleh buat pape sebab korang bukan depan mata aku.Kalau tak...

            Yeahh...dan petang tadi aku....dah tidur sepanjang petang coz dah telan 18mL codein seperti yang dijanjikan.Bila aku bangun je,dah dekat senjakala.Aku pun dalam tengah pening-pening lalat pergi mandi.Lepas mandi,baru masuk bilik dan sound roomate sebab tak kejutkan aku.

                     "Weyh,apsal tak gerak aku tadi?"

                "Ko tak pesan pun."Roomate aku jawab dengan muka selamba badak.Dan...yeah memang aku tak pesan tapi apa salahnya dia kejutkan.Kalau tsunami ke tadi tak ke haru?

            Lepas tu dia hulurkan bekas kat aku sambil cakap, "Ni ada makanan mak aku kirimkan ko."Baru teringat yang roomate aku balik rumah dia.Roomate aku memang selalu balik rumah,asal weekends je balik rumah.Mentang-mentang rumah dia dekat.Tapi even rumah aku jauh aku tak terasa nak balik pun(so noob).

           "Ko memang baik doe..ni yang buat aku bertambah sayang kat ko."Aku dengan gembiranya menyambut bekas makanan dan makan.Terus terlupa yang aku bengang sebab dia tak kejutkan aku tadi.Apa punya kawan daa...But,nasib baik kawan aku baik.Weee~~~


cehhh...





Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat