Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Monday, March 28, 2011

Betul,Mati Itu Lebih Senang Dari Hidup.

                   Mati lebih senang dari hidup.Korang pernah rasa camtu?Aku pernah.So,tipulah kalau korang tak pernah.Aku cuma nak bagitau yang memang perasaan korang itu betul.Cuba korang duduk bertafakur dan fikir balik baik-baik tentang hidup korang yang merugikan selama ini.Ambik contoh kat bawah sebagai panduan permulaan.

                Kalau aku mati,aku tak perlu pergi sekolah atau kelas lagi.

               Kalau aku mati,aku tak perlu dengar mak aku membebel 24/7.

              Kalau aku mati,aku tak payah frust dan menangis lagi sebab teringatkan bekas kekasih yang curang dan buang aku macam buang bayi kat tong sampah.

            Kalau aku mati,aku tak perlu lagi bersabar dengan haters dan orang yang dengki kat aku.

          Kalau aku mati,malaikat tak perlu penat-penat mencatat dosa-dosa aku yang semakin hari semakin bertimbun. 

         Eh....kalau aku mati pun sure takde sapa yang amik kisah punya!Even family aku pun benci aku.



             Okay,dah habis fikir?So....what are you waiting for?Aku takkan halang korang coz it's your damn sinful soul that we're talking about.Tapi aku akan try bantu korang so kematian korang taklah menyakitkan seperti yang korang bayangkan.Jangan takut.Ianya dijamin tak sakit.Or at least it's less painful than other techniques.

            Firstly,tolong jangan ambik Panadol yang korang buleh beli sepapan 10 bijik dengan harga RM2 atau kurang.10 bijik tak cukup untuk mematikan manusia.Nevertheless korang buleh guna teknik ni kalau berat korang 45kg ke bawah.Ingat tu.Kalau yang lebih berat dari tu korang kena ambik lebih kurang 20 bijik.Okay.Did you got it?

          Tapi aku tak mengesyorkan cara ni sebab kalau korang buat macam tu,ianya akan ambil masa lama dan kemungkinan besar korang akan diselamatkan oleh mereka yang baik hati serta dibawa ke hospital.Kat hospital,untuk bagi Panadol keluar dari badan korang,doktor akan cuci perut korang.Korang pernah tengok tak prosedur ni?Ianya amat menyakitkan dan lepas tu korang akan disuruh berpuasa selama beberapa hari dan lagi korang akan dirujuk kepada doktor sakit jiwa.Mana-mana ubat yang korang telan,doktor akan guna cara sama untuk keluarkan ubat tu.Jadi,jangan guna teknik ni.

              Korang mungkin fikir untuk terjun bangunan pulak tapi aku tak syorkan jugak sebab kalau bangunan tu setinggi KB Mall kemungkinan besar korang takkan mati.Hanya patah riuk dan alami pendarahan dalam otak.Lagipun,ianya akan menarik lebih ramai manusia yang baik hati untuk selamatkan korang.Bagaimana dengan KLCC?Yeah...aku akui KLCC lebih tinggi dan korang sure mati kalau terjun dari situ tapi cara ni quite menyakitkan. 

             Sebabnya korang akan mati disebabkan sesak nafas before korang sampai ke tanah.Contohnya korang naik kereta yang sedang meluncur dengan laju nak mampos,try bukak tingkap dan hulurkan muka korang kat situ.Apa korang rasa?Yeah....macam tu jugak rasanya kalau korang terjun KLCC cuma mungkin lebih teruk lagi.

          Jadi,cara yang aku syorkan ialah korang duduk dalam kereta,bukak aircond dan tutup tingkap.Dan korang carik seketul charcoal atau arang then bakar dalam tu.Jangan bukak tingkap even ada Jabatan Agama yang datang ketuk cermin tingkap tu.Cara ni paling senang dan paling kurang menyakitkan untuk bunuh diri.Korang jugak takkan timbulkan apa-apa kontroversi mahupun syak wasangka.Efek charcoal ni,mula-mula korang akan rasa mengantuk then korang tertidur dan perlahan-lahan korang akan mati. 

        Teknik ni tak sakit.Ianya satu alternatif untuk korang mati dalam tidur kononnya.Kalau takde kereta korang boleh buat kat rumah.Yang penting jangan lupa bakar charcoal dan jangan lupa tutup semua pintu dan tingkap.Kalau kat rumah mungkin perlukan charcoal banyak sikit.Tapi tak mengapa,ini kali terakhir korang berbelanja.

       Okay tu saje tips dari aku untuk kali ni.Aku bukan kejam,aku cuma nak bantu korang mati dengan tenang.Kalau teknik ni berhasil,jangan lupa contact aku dan ucapkan terima kasih.Aku tak harapkan segunung penghargaan dari korang.Cukup sekadar ucapan trimas.Aku tolong sebab aku sayang korang,my dear readers.Okay,sudah.Selamat beramal.



Nota Kaki:Aku terlupa nak mention jangan lemaskan diri korang jugak sebab ianya lebih menyakitkan dari korang sesak nafas terjun KLCC.Ia lebih teruk kalau sesak nafas dalam air.

 May Peace Be Upon Us.


Live,Laugh,Die Emotionally!

12 comments:

Abang Zam said...

aku prefer bawak pegi solat & bertaubat..sorry..fikiran abang masih waras

fuck me

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahaha....thanks baca.Ini tidak ada kena mengena dengan yg hidup,koma atau mati.
Fuck you?Nahh...dont want to.

Setahun Jagung said...

pepandai je Cik Emo neh.. lawok la eh!

Abang Zam said...

c'mon..okay..if u dun want fuck me, u also can fuck my belog weh..

hey! my belog is awesome ok
my belog ada big black dick

*ok..lucah

Sarah Sayuri Hartnett said...

@setahun jagung:pandai ke?ahakss..series ini fakta.

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:nahh...dah tgok belog tu.not bad.dah lucah2 ni konfem ramai serbu belog tu plak kang...hahahah

silent said...

aku PREFER MATI ADALAH PERMULAAN HIDUP
KE ARAH YANG LEBIH BAIK ATAU LEBIH MENYAKITKAN
SEDANGAKAN HIDUP INI YANG SEBENARNYA mati...bila sedar nanti. baru tersedar yang kita cuma mimpi selama hidup ini...kahkahkah

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Silent:eh...aku sokong ko.

Abang Zam said...

tak guna
kau asal tak sokong aku

dayyum

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:bagi aku satu juta.aku sokong ko...eh.

Ayie said...

tapi kalau lu mati, lu bikin olang lain seksa jugak.. lu bikin lu punya amma, lu punya appa nangis.. naanti lu punya amma appa tensen, meleka kasi baka satu lumah.. semua lu punya pasal..

p/s: tiada masalah yang tiada ubat.. Err, kecuali Aids.. hahaa

moh le kite menyemak kat entry teman ni haa...
Hoit Bank Islam
Arghhh.. Bapak segan
Teksi Mitsubishi Evo

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Ayie:aiyaa..ini mukan untuk waa meh...untuk olang yang mau bunuh dili lorhh...

wa baik hati mau mantu...

;DD

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat