Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, March 20, 2011

Contest Gambar Pets Paling Comel .


                     Honestly tak tahu pasal ada contest ni.Tapi telah ditag oleh  Nadiah so aku join dengan gembira sekaki.



Syarat-syarat:
  1. Wajib seorang blogger
  2. Wajib untuk follow blog wani ye... tak rugi pun follow. Kalau follow , boleh tahu results contest ni nanti :)
  3. Contest ini berdasarkan gambar pets sahaja. tak kisah lah gambar anda bersama pets ke , atau gambar pets anda je yang posing. :) Masukkan hanya 1 gambar sahaja ye... ikut kreativiti pets anda berposing :)
  4. Taip mengenai pets anda seperti : Jantina , jenis haiwan , tabiat , nama pets tersebut.
  5. Wajib letak banner contest ini di entri atau sidebar anda (tak kisah celah mana nak letak) . ambil code banner di atas tu ye...
  6. Tajuk entri post anda - Contest Gambar Pets Paling Comel .
  7. TAG kan kepada 3 orang rakan blogger anda ( beritahu melalui shoutbox @ comment entri mereka )
  8. Last sekali , dah siap , boleh letakkan link entri post anda itu di comment bawah ni ye.
TARIKH TUTUP ?

31 MARCH 2011

Nak tahu mengenai Hadiah or nak join boleh kelik gambar kat atas tanpa segan silu.

Kat bawah nilah gambar pet aku.Seekor kucing.




Nama Sebenar Beliau:Rakiki
Nama panggilan:        Kiki
Jantina:                    Jantan
Jenis haiwan:            Kucing
Tabiat:                       Kiki ada satu tabiat pelik yang kurang  sopan bagi aku.Dia suka melompat kat atas muka somebody yang tengah tidur depan TV.Tak kisahlah sape pun orang tu waima jiran sebelah rumah aku pun Kiki apply jugak tabiat buruk ia.Ada apa-apa suggestion dari korang untuk settlekan masalah ni?Pernah sekali Kiki lompat atas muka aku yang tengah khusyuk melayan mimpi.Takde sesape dari korang yang boleh bayangkan betapa dahsyatnya peristiwa tu sehingga aku rasa macam nak derma ia kat SPCA je.Tapi,apakan daya,Kiki terlalu cute!!!So sampai sekarang I decide to keep him.

                                           Selain itu ia juga suka menggigit dan aktif sepanjang hari.Kadang-kadang aku konfius adakah aku bela anjing atau kucing?



Tu saja mengenai Kiki aku.

Aku dah Follow si owner contest ni dan sekarang nak tag 3 orang kawan.

Meraka yang bertuah:

Du

Mrs.Lee Jun Ki

Cik Puan Nurul


Live,Laugh,Die Emotionally!

2 comments:

Syazwani Mazlan said...

amboi.... ni kucin ni..kompem bkn anjing..ekekekee... thks join n gud luck ye!! :)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Syazwani:thnks singgah n view...eh..kucing ke?

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat