Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Monday, March 21, 2011

Antara Kim Bum dan My Mom

                 Ohhh...Kim Bum.Wait,selalunya korang perlu jerit sekuat hati bila sebut nama mamat korea ni.So,KIM BUM!!!Dan lepas tu diikuti dengan perkataan "Saranghae" sebab tu saje yang korang hafal.Ye ker?Tapi aku tak...aku tak.Aku terkecuali.Actually,honestly and frankly aku tak suka or have any addictives towards him.Betul ni,aku tak tipu.

               Sebaliknya mak aku yang menyukai and addicted to Kim Bum.Cayalah mommy!Ini gara-gara sindrom drama popular seantero dunia lakonan beliau iaitu,Boys Over Flower aka Hana Yori Dango dalam Japanese version.Adik aku yang bercadang nak share tonton dengan aku last-last semua pakat tengok kecuali ayah aku.Ayah aku akan jeling dengan pandangan jeles bila kami berkumpul ramai-ramai untuk tengok drama tu.

              Mak aku dah dapat first-love-sight sebaik ternampak muka kiut miut Kim Bum yang berlakon sebagai Soo Yi Jeung dalam BOF.Entah betul ke tak aku eja nama dia tu.Yeah..korang pun tahu aku tak suka drama Korea so kalau silap harap ampunkan.Lepas beberapa episodes,adik aku dah malas nak buka lappy dia so aku pulak yang terpaksa guna khidmat my beloved Miss Lappy coz my mom pressured me for Kim Bum's sake.Oh...mommy...ughhh.Dan akhirnya...aku tengok sampai habis BOF gara-gara Kim Bum and mak aku.

                 Yeah...dan Kim Bum memang kiut anyway tapi itu tidak bermakna aku akan menggilai dan memuja beliau sepertimana yang korang dan berjuta-juta wanita kat dunia ni lakukan.Lebih baik aku tengok anime Naruto or Bleach or Kuroshitsuji aku.Tidak lupa aku selitkan foto-foto yang memaparkan kekiutan Kim Bum yang berjaya mencairkan hati ramai wanita termasuk mak aku kat sini.Sila berangan lepas tengok....

antara kekiutan beliau



owhhh












kekiutan tahap dewa yg tak mampu ditolak


 

Sedikit info mengenai Kim Bum:

Profile

  • Name: 김범 / Kim Bum
  • Real Name: 김상범 / Kim Sang Bum
  • Profession: Actor, model, and singer
  • Birthdate: 1989-Jul-07(22 years old)
  • Height: 181cm
  • Weight: 63kg
  • Star sign: Cancer
  • Talent agency: EYAGI Entertainment
  • Family: Younger sister, brother, and cousin/singer Jini   
  • Education: Jungang University (Movie and Theater Department) 

TV Shows
  • The Woman Who Still Wants To Marry (MBC, 2010)
  • High Kick Through The Roof (MBC, 2009) cameo
  • Dream (SBS, 2009)
  • Boys Before Flowers (KBS2, 2009)
  • East of Eden (MBC, 2008)
  • Unstoppable High Kick (MBC, 2006)
  • Outrageous Women (MBC, 2006) 

Movies

  • Emergency (2009)
  • Gosa/Death Bell(2008)(dalam filem ni Kim Bum mati dibunuh.whoaa)
  • I Like It Hot (2008)


                   Yeah...dan sewaktu mencari gambar-gambar Kim Bum aku perasan sesuatu.Gambar beliau terlalu banyak...melambak-lambak macam kat pasar malam dan semuanya gambar berposing.Artis Korea memang suka sesi fotografi eh? 


Live,Laugh,Die Emotionally!

9 comments:

♥sophie♥ said...

hahaha,, ur mum suke jgk ekk :)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@sophie:yesss...unexpected betol..=_=.....kalau awk suke leh share dgn my mum..hahaha

~ diyana nordin ~ said...

dlu mse duk u layan gak korea ngan member2.. skrg dh tak ;)skrg layan indon.. hahahahaha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@diyana:sokong..mmber2 antara fktor yang menarik kita ke kancah keKoreaan...layan Indon bole blaja ckp Indon sikit2.:))

FaiZaH Fyn said...

ke'kiut'an beliau tidak mampu menandingi ke'sweet'an LEE JUN KI hehe

Cik Yana said...

Cik Yana baru kenal die ni. Sebab baru layan cite Korea. Hahaha~ tengah layan cite boys over flower. Hahaha~ Cik Yana is so lame :P


Entry terkini: Serius Letak Jawatan Camni :P

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Faizah:yeahh..kiut ke sweet ke aku taka tahu menahu n tetap ta suka...aku suka vampire diaries je and supernatural.....weeee...
@Cik Yana:noo...mana ada lame.Kalau cmtu berjuta2 wanita kat dunia ni lame jugak coz dorang lagik dahsyat layan Korea..Dah baca entry u anyways..Memang lawak.Kuikuikui..rasa nk resign lau jadik cikgu,:p

LovelyMe said...

hahaha..same weyh mak kita. cuma bezanya, mak aku suka lee minho dengan kim hyun joong dalam citer bof tu..

pastu kalau aku balik jer, mesti mak aku tanye.."citer hok aritu dok wak balik ker?"..hahaha..

Sarah Sayuri Hartnett said...

@irahehe:eh....sungguh tak disangka,Kecilnya dunia!
But,mak aku tgh layan Full House plak skunk.Harap2 dia tak fanatic kat Rain pulak.

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat