Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Thursday, August 18, 2011

Terima Kasih Tuhan.


              Akhirnya.Akhirnya.....

              Setelah bertahun mencuba.

              Bertahun mencari.

              Beribu kilometer dicari.

              Berbagai tempat dijelajah.

              Bermacam orang ditemui.




             Akhirnya aku dah jumpa apa yang dicari.Benarlah seperti kata orang.Kesabaran akan terbayar juga.Lagipun Tuhan sentiasa bersama orang yang sabar.Syukurlah.Terima kasih Tuhan.Akhirnya aku dah jumpa air jagung.Terima kasih juga kepada yang membantu.







Nota Kaki:Siapa yang tertanya tanya boleh  BACA INI .






May Peace Be Upon Us. 

Live,Laugh,Die Emotionally!

14 comments:

KUKUMALU said...

errkk?
Nape susah bebenor nk dpt air jagung?

Kat kg aku available jer..banyak pulak tu.

Sarah Sayuri Hartnett said...

@KUKUMALU:owhhh ya kah?

mmg susah tp akhirnya kesusahan itu terbayar jugak *efek bunyi sedut air jagung di sini*...

(the naked writer) said...

hehe...mcm aku suggest, dapat pun...tahniah! apa rasa singa kembar?

Rafi Nilhan said...

Aie? susah gilak ka maok carik air jagong??

AwieKashi said...

waaa,,,bg gua xcarik xpe...
xsuka akn "jagung"...huhu

aku said...

owh...yeke...dtg kg aku..gerenti byk smpai ko akn mntk air len plak lpstu..hihi

s.y.a.r.q said...

halamak air jagung!!!! teringat dadih jagung plak kihkihkih

aiEz said...

Hahaha,akhirnya pencarian berbaloi...jumpa sudah air jagung yg diidamkan...lol;)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@the naked writer:rasanya...sedap hingga menjilat jari kaki :)

thanks for ur kind suggestion

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Rafi Nilhan:ya susah

*sigh*

Sarah Sayuri Hartnett said...

@AwieKashi:owhh...bertuahnya :(

Sarah Sayuri Hartnett said...

@aku:bila2 aku sampai jgn risau...

klu tak mtk air jagung mgkin aku akn mintak air sirap berperisa jagung pulak :)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@s.y.a.r.q:ohh...dadih jagung pun sedap jugak :)

teringat puding jagung

*drooling*

Sarah Sayuri Hartnett said...

@aiEz:orang yang sabar selalunya akan dpt balasan yg baik...

terima kasih...XD

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat