Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Saturday, August 6, 2011

Cerita Cinta Yang Sedih #1.


Girl:Awak,awak tahu kan saya ada pembedahan hati hari ni.

Boy:Saya tahu.

Girl:Doakan saya selamat.I love you!

Boy:Doa saya sentiasa bersama awak.I love you more,much more.



                   Selepas pembedahan,apabila gadis itu bangun,dia mendapati hanya ayah dia sahaja yang berada di sisinya.Dengan cemas dan panik lalu dia pun bertanya kepada ayahnya.



Girl:Ayah..mana dia?

Father:Dia?

Girl:Dia...dialah.Mana dia?

Father:Bersabarlah...

Girl:Ayah....??

Father:Hmmm...kamu tidak tahukah siapa yang mendermakan hati kepada kamu?

Girl:Apa?!!Tak mungkin....(Gadis tersebut mula menangis teresak-esak).

Father:Just kidding...dia pergi toilet lah.

Girl:......














May Peace Be Upon Us. 

Live,Laugh,Die Emotionally!

6 comments:

definitely.me said...

erk. buat saspen je en.
grrrrr. T__T

Paolo Balam said...

pandai kau twist daripada drama melayu yg tipikal...=)

aiEz said...

okeh serius,ayh dia sengal...hehe..;)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@fza.ibrahim:erkkk...hahaha...

thanks droppin by :)

Sarah Sayuri Hartnett said...

@the naked writer:ouh...bukan hak milik aku mehh...hak milik internet ni...

thanks for ur 15th visits..:))

Sarah Sayuri Hartnett said...

@aiEz:tak...ayah dia awesome...

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat