Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Friday, July 8, 2011

Naturally Born Sweet Talker.


               So,it was one fine evening.And the conversation went as...


Dad:Anak ayah yang cantik,putih dan gebu.Dah makan?

Me:Hurmmm...
  
Dad:Makan banyak-banyak pun tak apa,kalau tak cukup ada lagi dalam peti sejuk tu.Jangan risau pasal gemuk...anak ayah dah gemuk pun tetap cantik.

Me:Ermmm...okay.So,nak air apa ni?

Dad:Buatkan ayah air milo ais satu ya....



               Men,ahhh...a naturally born sweet talker.Menyampah?Tidaklah.Aku suka.Ya,ikhlas ni.Benar-benar ikhlas.Aku suka cara mereka berusaha untuk mendapatkan sesuatu.Kau sungguh sweet sayanggg...Bukan kau lah.Bukan kau juga.Kau pun bukan.Tapi kau.Ya,kau sedang membaca kan.Ini bukan sindiran lah.Benar-benar ikhlas.I appreciate it.Really.Ya,kau dapat rasa keikhlasan itu?Bagus...Thanks God.And thanks to you too.Kau dan kau yang sedang membaca ini.












May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

6 comments:

Headmaster said...

yes it's me

Sarah Sayuri Hartnett said...

@headmaster:hahaha....thanks dropping by :)

AwieKashi said...

suka poem tuh.. =)

duraneyisyah said...

HAHAHAHHA! MAN is always MAN!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@mr awiekashi:errr...poem?where?mana?mana?

Sarah Sayuri Hartnett said...

@duraney my honey:huhuhu...yes!cannot agree more with you....:)

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat