Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, February 27, 2011

Contest Belog Paling Simple.



                Contest ni merupakan yang pertama aku join.Yeah...biasalah korang kan tahu aku ni malas busy je memanjang so bila dah ada masa sikit aku try jugak perah-perah otak aku ni untuk type entry untuk contest ni.Owner belog ni harap supaya korang boleh meramaikan contest ni tapi bagi aku tak payahlah susah-susah coz kalau korang tak masuk,cerah sikit peluang aku nak menang.Jahat tak hati aku?Hahahaa...mana ada aku cuma tanak susahkan korang je...See.


BLOG PALING SIMPLE


syarat2 penyertaan:

1. ada blog. xde blog batal..
2. follow blog aku..[klik button follow sebelah kiri bawah]
3. letak banner contest ni kt sidebar n link ke page contest aku..
4.buat 1 entry n explain any word drpd perkataan SIMPLE..

contoh:
S: Saya
I: Ingin
M: Masak
P: Pulut
L: Lemak
E: Enak

5.tag 3 member..
6.tarikh tutup 31 Mac 2011..
7. sila tinggalkan link anda..

hadiah berupa RM50 untuk seorang pemenang
dan 5 hadiah saguhati untuk 5 orang..
contest ni akan terbatal sekiranya kurang dari 5 penyertaan..
jom ramai2 memeriahkan contest ni.. =))




SIMPLE.

S =Simplicity
I =Indicates
M =More
P =People
L =Less
E =Emotional

                    
                      WHY?Simple is ringkas or mudah.Maksud Simplicity ialah Keringkasan.So,jika lebih ramai orang kat dunia ni mengamalkan Simplicity maka mereka akan mengurangkan emosi dalam tingkahlaku dan dalam kehidupan harian mereka tanpa disedari.Hipotesisnya....Kurang Emotional,Lebih Simple.Tak percaya?Who cares?I dont.
        
                   Tapi aku harap korang takkan mengurangkan emosi untuk singgah di belog aku.Simple is just too easy.Complicated is a pleasure.I am a simple girl but just too complicated too understand.Why?Sebab ramai jejaka Melayu terakhir kat luar sana tu lebih suka gadis yang complicated,play hard too catch orang kata.Kesimpulannya,jom beramai-ramai tambahkan complicated dalam kehidupan(untuk gadis sahaja).Sekian.Good Luck.

Tag 3 members:


Du 







Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat