Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Thursday, February 10, 2011

About Emo n Horror


                      Firstly,as salam utk smua.Secondly,aku nk sentuh skit pasal segmen review filem2 horror atau lebih korg familiar dgn sebutan horror film.Film horror dibahagikan mgikut kategori2 tertntu dan salah satu caranya adalah dgn meletakkan label negara di mana filem tersebut dihasilkan.Contohnya,kalau dr Korea,ia akan dlabel sbgai “K-Horror,”kalau Jepun, “J-Horror” dan seumpamanya.Tapi AWAS! Jgn pulak korg pndai2 pegi label filem horror dr America dgn A-Horror atau dr Malaysia dgn M-Horror.So,kesimpulannya ia spesifik kpd negara2 trtentu sje n dicatat di sini sbagai pedoman utk semua.Jgn sibuk2 nk tny ak knapa pulak coz aku mlas nk pegi jumpa makcik Google.Klu dah xleh bendung lagi sifat ingin tahu tu,korg bole pegi jumpa dia sendiri.


                    Aku sngaja wat segmen review nie sebab aku mmg suke tgok cter2 seram ni tambah2 plak klu tgok sorg2 dlm gelap,itu mmg faveret aku.Pendek kata,ia mmpu menaikkan paras adrenalin,melatonin dan tidak trkecuali paras emo aku.Oleh sbb dah trlampau byk yg aku tgok,jdik aku rase x salah utk berkongsi di jln yg benar.Bg korg yg bercadang nk tgok,bole baca review dlu sbgai pnduan di mana korg perlu memperlahankn volume serta menutup muka dgn selimut.Tapi sudah tntu tips2 itu xde dlm review ni.WTF?Hahaha….Apelah,mana best klu da bg hint cmtu.Sebab utama korg tgok filem horror adalah utk merasa horror,so klu xdpt pglaman tu baik korg pegi tgok filem lawak bodo Prof.Madya.B.Razak.Muhyiddin je…



                   
            Bacalah dgn penuh emosi.Menjerit kalau perlu,telan air liur digalakkan dan jgn tatap skrin lama2(sje je).Akhir kata,slamat bereview n beremosi.

May peace be upon us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat