Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Saturday, September 24, 2011

Confession Of A Shopaholic:I'm Not A Lessbian.


                Well so neither I'm a shopaholic too.Betul ni.I'm not a shopaholic.Siapa percaya?Siapa tak percaya?Well...who cares anyway?Lagipun errr...tak baik menipu tau.

                Berbalik kepada topik asal kita which is lessbian or lessbo or whatsoever that you named it,mari aku bawa kau semua kembali ke 6 tahun lepas.Waktu itu aku masih di bangku sekolah menengah lagi.Masih comot,innocent dan berpinafore...erkkk...berbaju kurung.Ya,berbaju kurung.Sila percaya.Rasanya dalam tingkatan dua lebih kurang.Seorang kawan perempuan aku,kami memang rapat,so satu hari semasa makan di kantin sekolah,dia bertanyakan sesuatu kepada aku.

                 "Urmmm...aku tak tahu macam mana nak cakap ni...tapi kau...errr kau suka lelaki kan?"

                 Soalan yang which aku tidak ambil kisah sebab tidak faham pada mulanya lalu aku pun menjawab.

                 "Aku suka kau..."which is maksud aku jawapan itu just for fun.Ya aku memang suka bergurau.Tidak kiralah dengan sesiapa sahaja.

                 Kawan aku itu telan air liur."Maksud aku...urmmm kau tidak ada pakwe jadi...jadi...tapi ..."

                 "Ya,kenapa...?"

                  "Urmmm...maksud aku kau..kau tetap suka lelaki kan..Errr kau bukan errr less...kan?"

                  Hampir tercekik makanan aku dibuatnya.Aku toleh sebelah kemudian aku pandang kawan aku itu lama-lama sampai dia rasa gelisah.

                  "Kalau aku cakap aku less,apa yang kau akan buat?Kau akan mula berlari sekarang ka?"

                  "Errr...tak..Aku cuma..cuma tanya je.Aku risau juga...lagipun kau kan kawan aku..."jawabnya serba salah.

                  "Sebenarnya..."aku pandang muka dia tepat-tepat sebelum menyambung,"kau cantik kau tahu.Beautiful...aku memang suka perempuan cantik." Ayat itu bernada serius.

                  Tidak perlulah kau semua membayangkan apa reaksi kawan aku setelah mendengar kata-kata itu.Cukuplah kalau aku katakan yang sekarang dia sudah yakin yang aku bukan lessbian.What the hell eh?Tidak ada pakwe tidak bermaksud kau seorang lessbian ataupun gay.Lagipun waktu itu aku masih muda,so young,masih bersekolah so aku rasa mempunyai pakwe is not a necessity.Sebenarnya kalau tidak ada lagi baik.Because I'm not ready to fall in love or bercinta monyet dan sebagainya.And I'm straight.Not lessbian or bi okay.That's just so pathetic untuk disalah anggapkan sebagai lessbian oleh kawan sendiri.Sebenarnya not so pathetic,seronok juga dapat mengusik dia.Hahahahaha...




Muahhh.xoxo.







May Peace Be Upon Us. 

Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat