Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, October 19, 2011

Sorry I Am Not Sorry.


                 Well yeah....Actually it should be Hell yeah!So, hell yeah I am here guys!

                 Guys merujuk kepada semua orang ya,nanti ada pulak yang salah faham ianya merujuk kepada lelaki sahaja.Susah bila kesalah fahaman ini berlaku.Lain yang kau cakap dan lain pulak yang orang lain faham.

                 Wtf is actually What the fuck not What the fish or whatever.So if I write WTF,I will consider that you already knew the meaning.Dont fuckingly come to me or comment on my status just to ask what it is.

                  Tak perlu juga nak menasihati aku kononnya aku terlalu kasar sebagai perempuan hanya kerana menggunakan perkataan WTF.WTF eh?Kalau kau tak boleh tahan hasutan malaikat di sebelah kau yang suruh kau berbuat baik,silakanlah menasihati aku.Aku bukannya kedekut sangat untuk menyebabkan kau mendapat sedikit pahala.Tetapi tolong ya..tolong gunakan Bahasa Melayu yang betul.Gunakan ejaan yang betul.Kalau kau mengeja "Saya" menjadi "Caya" atau "Cayew" maka di sini aku ingin nasihatkan kau tolong balik dan betulkan ejaan kau dulu sebelum datang menasihati aku.Atau mungkin kau boleh repeat Ujian Lisan Bahasa Melayu kau yang gagal dahulu.

                   Apa yang lebih teruk lagi dari dinasihati oleh orang yang tidak pandai mengeja ialah dinasihati oleh orang yang tidak faham apa yang kau nak sampaikan.Ya,dia tidak faham tetapi masih juga nak menasihati kau kerana termakan hasutan malaikat supaya berbuat pahala.Mungkin juga malaikat itu sudah bosan duduk saja tanpa mencatatkan apa apa pahala dari si empunya tubuh jadi dia pun menghasut si empunya tubuh untuk berbuat kebaikan supaya dia ada benda untuk dicatat.

                   Maaf kalau aku terlalu kasar untuk kau.Maaf sebab aku tidak berasa yang aku perlu minta maaf.Sorry I am not sorry.

                   Ini nasihat dari aku.Jadilah seperti aku.Lihat saja malaikat di kiri kanan aku tidak henti henti mencatatkan sesuatu.Tidak tahu pula aku apa yang dicatatnya.Pahala mungkin?Kehkehkeh(ketawa sambil batuk batuk kecil).




She's not sorry too.







May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

1 comment:

HaLuNa ReTrO said...

i'm sory cz i follow you..=)

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat