Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, October 12, 2011

Pakwe Saya Buruk Tapi Dia Sangat Baik.



               Lelaki lebih mementingkan rupa paras teman wanitanya.Kau setuju?Tidak setuju?Ahh..hapa aku peduli.

               Berbeza pula dengan wanita,mereka lebih mementingkan perangai dan cara lelaki tersebut melayannya.Sekiranya lelaki itu melayan mereka dengan baik,biarpun rupanya macam mat rempit 80 kali exsiden,maka perempuan itu tetap tidak segan silu untuk memperkenalkan lelaki itu kepada orang di sekeliling terutama kaum keluarganya.

              "Mak,ayah,kenalkan,nilah pakwe saya.Rupanya buruk tapi dia layan saya dengan baik."

              Malangnya situasi yang sama tidak digunapakai oleh kaum lelaki.Sekiranya mereka berkahwin dengan isteri yang hodoh dan gemuk secara tidak sengaja maka dialog yang digunapakai adalah seperti:


 "Eh...Man,aku dengar kau dah kahwin dengan Milah,rakan sekelas kita,yang hodoh lagi gemuk tu?"

 "Huh...mana ada.Sapa cakap aku dah kahwin?!"

 











Beritahu aku,siapa mahu jadi macam ni?





May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

3 comments:

Abang Zam said...

tapi ada jugak lelaki yg sanggup mengaku partners diorang hodoh & sucks

Bilal binti Robah said...

perempuan mmg sifatnya mcm tu
lelaki pun mmg sifatnya mcm tu

so just accept it
toleransi each other
itu je la
:)

AwieKashi said...

aku sokong kata-kata abgzam!

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat