Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Sunday, October 2, 2011

Sebab Selepas Ini.


                Bercakaplah dengan aku bila aku berbicara dengan kau,aku manusia bukan tin kosong yang tiada perasaan.Berikanlah respons sekiranya aku bertanya,aku tidak minta jawapan,sekadar satu perkataan sudah memadai.Sebab selepas ini,kalau aku mula berhenti bercakap dengan kau,jangan cari aku lagi. 

                 Sayangilah aku selagi aku masih menyayangi kau.Sebab selepas ini kalau aku mula membenci kau,tidak perlulah berjumpa aku lagi.Hargailah selagi aku masih mengambil berat akan kau.Sebab selepas ini kalau aku tidak mempedulikan kau lagi,tidak usahlah kau meminta simpati.

                  Jangan mencari aku hanya bila kau memerlukan aku.Tidak kiralah apa alasan kau,ianya tidak cukup untuk menjadikan aku boneka kau yang akan sentiasa ada bila kau perlukannya.










May Peace Be Upon Us. 

Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat