Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, March 20, 2013

Selamat Jalan Ke Neraka, Lelaki Pengecut.


 Betullah kalimah Tuhan, jangan percaya orang kafir sekalipun kita nampak mereka baik macam malaikat.

Depan orang lain, depan kita mereka akan berpura-pura baik, sanggup susah senang berkorban apa saja tapi belakang kita mereka maki, sumpah seranah, ludah kita balik.

Hey lelaki kafir pengecut, kenapa tidak kau bukakan makian kau kepada aku biar orang lain, biar kawan-kawan Islam kau lihat?

Kenapa tidak kau tunjukkan ayat-ayat lucah rayuan berbaur seks kau kepada kawan-kawan Islam kau?

Kenapa tidak diperlihatkan kepada mereka bagaimana kau memaki wanita berpurdah?

Sebab kau sungguh pengecut, lelaki kafir, kerana itu kau simpan telor kau dalam-dalam bila berdepan dengan orang lain supaya orang nampak kau baik lagi suci.

Sungguh sekali ni kebenaran kata-kata Tuhan terpampang depan mata aku. Kau pun dengarlah apa yang aku mahu nasihatkan ini:

Jangan sekali-kali kau mempercayai orang kafir sekalipun dia bersumpah mengerat jari bahawa dia teman sehidup semati kau.

Aku tidak akan mendoakan kau mendapat petunjuk kerana sememangnya Tuhan akan memberi petunjuk kepada sesiapa yang dikehendakinya, ianya bukan milik aku untuk diberikan kepada kau.

Namun ketahuilah, aku tidak pernah membenci. Sebelum kau datang memohon maaf, kau sudah pun kumaafkan. Sebelum kau datang mengemis maaf, segunung maaf akan kuserahkan ke dalam kedua telapak tangan yang kau tadahkan.

Kerana kau adalah ujian untuk aku menjadi lebih baik.














May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat