Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Thursday, February 21, 2013

Noah Band-Separuh Aku.


This is a lyric too.

Nota Kepala: Grup baru Peterpan yang diberi nama baru tapi ahli kumpulannya masih yang lama terutama sekali Ariel aku.
 
*****************************************************************************

 
Dan terjadi lagi kisah lama yang terulang kembali

Kau terluka lagi dari cinta rumit yang kau jalani

Aku ingin kau merasa

Kamu mengerti aku mengerti kamu

Aku ingin kau sadari cintamu bukanlah dia

Dengarlah aku

Suara hati ini memanggil namamu

Kerna separuh aku, dirimu

Ku ada di sini

Fahamilah kau tak pernah sendiri

Kerna aku selalu di dekatmu saat kau terjatuh

Aku ingin kau merasa

Kamu mengerti aku mengerti kamu

Aku ingin kau fahami

Cintamu bukanlah dia

Dengarlah aku

Suara hati ini memanggil namamu

Kerna separuh aku, dirimu

Dengarlah aku

Suara hati ini memanggil namamu

Kerna separuh aku menyentuh laramu

Semua lukamu tlah menjadi milikku

Kerna separuh aku, dirimu...


*          *          *          *          *          *          *          *          *

Nota kaki: Ahhh suara Ariel yang seksi membuatkan aku dah ulang lagu ni hampir lapanratostujuhpuluhkali...I love you la Ariel! Tak kisahlah bumi atau langit tunggang terbalik sekalipun, still I love you mehh...:-* :-* XOXOXOXOXOXO. Maaf ya semua, I tak dapat kawal diri bila nampak lelaki seseksi Ariel. Fufufufufu... (gelak dengan maksud mendalam yang aku sendiri saja tahu maksudnya).

Oh ya dalam kalangan pembaca aku, ada juga somebody yang hampir hampir macam Ariel (bagi aku la mungkin sebab aku dah fall head over heels towards Ariel jadi nampak semua orang macam dia saja). 

So, to that-almost-Ariel human being, hi to you...! How are you doing anyway?


Oh sayang, maaf kerana aku terpaksa melepaskan kau pergi...



May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat