Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Monday, November 28, 2011

Kalau Tak Suka,Jangan Bagi Harapan.


DIALOGUES:


"Dia ajak bertunang."

"Then bertunanglah."

 "Gila,aku tak mau!Aku tak suka dia."

 "Dah 4 tahun baru kau cakap tak suka?"

 "Aku nak belajar.Pelajaran lebih penting."

 "Okay."

 "Lagipun aku tak suka dia.Aku tak mau dia."

 "Habis kenapa bagi harapan?"

 "Dia yang terhegeh hegeh nakkan aku.Biarlah..."

 "Kalau tak suka,tak payahlah layan dia.Jangan bagi harapan.Bila orang dah betul betul suka,kau akan tinggalkan dia,begitukah?"

 "Aku masih belum puas enjoy.Masih muda.Aku tak mahu terikat dengan siapa siapa."

 "Kalau begitu,kenapa tidak beritahu dia awal awal?Perasaan orang bukannya barang permainan.Diambil bila kau suka dan dibuang bila kau sudah tidak mahu."

 "Hmmmm...."

 "Suka hatilah."

 "Aku akan kahwin dengan sesiapa sahaja yang mak pilih asalkan bukan dia."

 "Tapi mak takkan pilih orang lain selain dia."








Baju ni untuk bertunang pun cantik jugak.Kan?









May Peace Be Upon Us. 

Live,Laugh,Die Emotionally!

1 comment:

AwieKashi said...

oh...tersangat melampau...

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat