Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Saturday, November 26, 2011

Kalau Binatang Ada Facebook.


Kalau binatang ada akaun Facebook macam kau semua kat sini, agak-agak begini lah ya binatang tersebut update STATUS yang macam kau semua selalu post tu.



Cicak : Tuan rumah baru beli raket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ malam nih...

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi... kenyang burp, Alhamdulillah. ..

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: "Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."

Ayam : Kawan kawan...kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah di goreng....I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap ... baru beli videocam baru ...

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

Katak : malam ni nak wat konsert la..da lama tak ujan ni..hangat oii..

Ular : rasa mcm nak makan lauk telur la malam ni..mana nak cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun tak senang,HANJENG punya org.

Kuda: Patah kaki.Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi hutan: Susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera: Semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

Kucing : update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kak lela majnun. ..

Lipas : merasmikan pengunaan kepak baru,cantik sekali bila dikembangkn. ..gerun tengok member aku kena tarik dengan jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....

Itik serati : hahahhaa lawak lawak... ayam serama tu ade hati jalan tersengguk sengguk. ...nak tiru aku le tu.. lol....

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang sorang dalam tanki ni.

Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung: Kenapa takde sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ?

Ikan Mas Koki: macam mana nak kurus nie?











May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

3 comments:

Syaza said...

HAHAHA, LOL LOL LOL LOL LOL , kalaulah dyorang ada Fb or Twitter, sumpah syiokk. xD

Dzarief Zuhdi said...

haha... styled per klu bintng da fb.. hehe

✿ gadis biasa ✿ said...

hello sweety
i'm back.!.

untunglah jd cicak.hahaha

^_^

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat