Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Thursday, November 24, 2011

Cara Untuk Kelihatan Cool Di Hadapan Awek Anda.



1.Ketika di dalam pawagam--Tetiba sakit perut dan terlepas angin yang piaww baunya,anda hanya perlu menyalahkan orang sekeliling anda supaya anda kelihatan 'cool' dihadapan awek anda.

2.Sewaktu kemalangan kecil--Awek anda jatuh tersungkur kerana tersadung batu dihadapan orang ramai.Anda hanya perlu memaki hamun batu itu agar orang ramai perasan bahawa anda sentiasa menyebelahi kekasih anda.

3. Ketika dikedai makan(kepada yg merokok)--Selepas makan anda menghisap rokok tanpa menghiraukan sebarang notis larangan.Tiba tiba tauke kedai memaki anda dengan mengatakan bahawa di restorannya adalah kawasan larangan merokok,anda yang mula malu di hadapan kekasih hanya perlu menjawab "Dey macha,u letak signboard no smoking tu dekat kaunter...so, i duduk dekat meja makan ni takde signboard no smoking pon.".Anda perlu melafaskan ayat tadi dengan yakin agar kekasih anda bangga dengan anda.

4.Ketika krisis kewangan dipertengahan bulan--Awek anda mengajak anda bersiar siar dihari yang cerah,anda cuma perlu menjawab "Sayang ,rasanya ari ni akan ujan lebat la .. nanti u demam,i yang susah"  -Ini dapat mnjimatkan wang anda.

5.Ketika diberi pilihan--Awek anda bertanya jika anda diberi pilihan antra KLCC dengan dirinya,yang mana anda akan pilih.Anda hanya cuma perlu menjawab "I akan pilih KLCC sebab KLCC lebih tahan lama dan banyak awek awek yang cun kat situ." Jawab dengan penuh yakin agar awek anda memahami niat sebanar anda.



Sekian dari saya.Amalkan tips ini jika anda ingin mnjadi kekasih yang 'SEJATI'.




Boleh juga melakukan ini untuk kelihatan cool.











May Peace Be Upon Us. 

Live,Laugh,Die Emotionally!

No comments:

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat