Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Tuesday, December 6, 2011

Ramai Saja Yang Bermata Hijau Sekarang Ni.



Baby Hazel



 Baby Hazel-18mm

 0-250

 RM25



 DIALOGUES:


"Eh....baru aku perasan.." 

                 Kawan aku di sebelah menegur setelah lebih kurang 3 minit dia memerhatikan aku tanpa kata kata.Cuak jugak aku.Ingatkan dia dah psiko ke hapa...

"Hmmm?"

"Mata kau bukan kaler hitam lah...."

"Hmmm...habis tu kaler apa?Hijau ke?"

 "Urmmm...kaler ****** lah...."

"Oh...biasalah tu.Apa kau nak heran,sekarang ni ramai je yang bermata hijau dan biru."

 "Hmmm...betul jugak."






Nota Kaki: Kawan aku di atas dulunya memakai glasses masa dia menegur tentang mata aku.Sekarang dia pun dah bercontact lenses.Biru hijau jugak mata dia.Biasalah,gadis semasa mana boleh kalah dengan peredaran zaman.Malulah kalau mata kau masih warna asal beb...Malu....

Kat atas tu bukan iklan contact lens ya.Aku tak jual dan tak pakai contact lens even aku rabun separuh mati.











May Peace Be Upon Us. 

Live,Laugh,Die Emotionally!

1 comment:

nur anis said...

menag lens sangat glamour sekarang ni..:)

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat