Something To Think About.

There is no girl alike me. And there is no boy that like me. ; )






Wednesday, April 13, 2011

I'm So Sorry.I didn't Mean It.It's Just...


                    Sh*t happened when we less expected it.I really thought that I was ready for that but still my reactions was quite unexpected.I told myself to stay calm and keep whispering that I am not a scaredy cat.But it was not as I wanted it to be.Well,I guess not everything goes as we planned.

                  "This might hurt a little but you are one brave girl right?" The chinese doctor,a woman in her 30's looked at me in the eyes.She's nice but maybe too nice until she had to treat me like I was a 6 years-old kid.

                 I wont be feeling anything as the chinese doctor had me taking some anesthetics before that.I knew that already but halfway through the procedure I lost control over myself.Pain conquered all my senses.I only realized that fact after seeing a nurse looked at me with surprise expressions drawn all over her face.

                Fuu*k!I was such an idiot for getting over agressive at that time.The tray which was supposed to be on the trolley was now on the floor.Not just the tray but almost everything in it.Kidney dish,gauze,iodine...I just stared at the nurse who had to pick up everything and prepare a new set of tray.My bad.It's my fault for losing myself to my senses and kicked the trolley accidently.Accidently but still it's my fault.

              The fact that the chinese doctor and the nurse didn't mad at me still cannot put my heart at ease.I said sorry profusely to them even after the procedure was finished(successfully without any more kicking-trolley incident.)

             I am so sorry.I really didn't mean it.It's just...




May Peace Be Upon Us.

Live,Laugh,Die Emotionally!

12 comments:

Abang Zam said...

kau dari dulu kau cakap kau stil dalam hospital..kau kenapa weh? sick eh?

kau jangan tendang telur aku pulak weh..senak nanti!

hahaha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahaha....apesal aku nak tendang plak...melainkan kau cuba rape aku ka baru aku tendang mehh...

dan anda tak selalunya akan dapat jawapan kepada soalan yang ditanya.Sekian.Harap maklum.

Abang Zam said...

aku taknak lah tanye lagi..konfem jawapan yg aku dapat buat aku senggama minda..pfffft

buat ape aku nak rape kau! kau hot tak?

bhahaha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahaha....

buat apa tnya aku hot ke tak kalau tak dak niat busuk....hahaha

pfffftt...

Abang Zam said...

alaa...tu soalan lazim la..kalau tak hot jawab la 'aku hodoh la'..haha

ouh! damn..aku lupa..ofcoz soalan tu takkan terjawab
pffft!

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam;hahahaa...

okay aku hot mybe lebih hot dari fasha sandal....dan sudah pasti lebih cantik dari yuyun ksygan kau...

pfftt...boleh pndg2 jgn pegang2...

Abang Zam said...

ahaha..yuyun kesyangn aku ke? plis lah weh..muka die not nice sangat..dah tak mahal tayang selalu..its reality

aku tanak pegang lah! hahaha

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:
pffttt...kau ni...esok aku report yuyun biar dia unfollow kau....hahaha

asal kau follow dia klu ta suka?hahaha...was2 aku

Abang Zam said...

die cam hot je aku tengok..tu yg aku picit butang follow..act kalau die ad buat new post pun aku sebelah mata je..tak jengah pun belog die weh

sebab aku tengok tajuk aku dah boleh agak ape die nk bebel..dengan doodles errk die..hahaha

*yuyun kalau baca mau die menagis ni..kahkahkah

yuyun..abang tak kutuk ok

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:puihh...tipu tipu...penipu tipu....

hahaha...yg kau kumen2 tu ape?ceehhh...

Abang Zam said...

ahaha! celaka kau! aku komen sebab suruh die stalk belog aku..dengan harapan die buat entry pasal aku lalu traffic tinggi masuk belog aku

ape la kau..tapi yuyun tak pernah buat..pfffft

Sarah Sayuri Hartnett said...

@Abang Zam:hahaha.....aku dah tau niat murni kau tu...mesti yuyun pn tau tu sebab dia tak wat entri ^_^//

tp aku tak benci yuyun even dia tulis benda sama tiap2 hari coz belog dia antara yg terawal aku singgah sebelum aku kenal dunia belog...sadis..

LinkWithin

Sayang Korang Ketat-ketat